Τρία custom δικύλινδρα Royal Enfield για το Wheels and Waves 2018
Με βάση τα Interceptor και Continental GT
22.06.2018
Η Royal Enfield παρουσίασε τρεις custom μοτοσυκλέτες για την έβδομη έκδοση του Wheels and Waves. Το "Lock Stock", το "Rohini" και το "Interceptor", είναι βασισμένα στο Interceptor 650 και στο Continental GT 650
Εκτός από το 'Lock Stock' που σχεδιάστηκε από την ίδια τη μάρκα, η Royal Enfield έχει συνεργαστεί για πρώτη φορά με τους Ελβετούς Custom Builder, Young Guns Speed Shop, και τους Βρετανούς της Old Empire Motorcycles.
Το Lock Stock είναι η πρώτη custom μοτοσυκλέτας της Royal Enfield που συνεργάστηκε με κορυφαίους βελτιωτικούς οίκους για την κατασκευή της. Πρόκειται για ένα drag bike του οποίου το πλαίσιο σχεδίασε και κατασκευάσε η κορυφαία Harris Performance.
Ο κινητήρας βελτιώθηκε από την αμερικάνικη S&S με την χωρητικότητα του να φτάνει τα 865 κ.εκ. ενώ φέρει και Nitro. To «κουστούμι» είναι κατασκευασμενο από carbon και δέρμα, ενώ η ειδική βαφή «καμουφλάζ» αποτελεί παράδοση για όλους τους κατασκευαστές, που την χρησιμοποιούν όσο εξελίσσουν το νέο τους μοντέλο.
Οι Young Guns βασίστηκαν στο Continental GT650 και εμπνευσμένη από την ιστορία της μάρκας αλλά και τους δορυφόρους Rohini που αποτελούν μέρος του διαστημικού προγράμματος της Ινδίας παρουσίασαν αυτό το Café Racer που θυμίζει την βρετανική σχολή της συγκεκριμένης κατηγορίας.
To Rohini αποτίνει φόρο τιμής στους Βρετανούς βελτιωτές Royal Enfield, αδερφούς Rickman, από τους οποίους προήλθε το περιορισμένης παραγωγής Rickman Enfield Interceptor της δεκαετίας του ’70. Η βαφή Razzle Duzzle που χρησιμοποιήθηκε εκτενώς για το καμουφλάζ πλοίων στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο αποτελεί το high light του μοντέλου. Αποτελείτε από σύνθετα γεωμετρικά σχήματα με διάφορα χρώματα, αλλάζοντας το σχήμα της μοτοσυκλέτας.
Οι Βρετανοί της Old Empire αφαίρεσαν τα πάντα από το Interceptor 650. Έβαψαν σε «βαθύ» κόκκινο τη μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας με μια σέλα από Alcantara και δέρμα Oxblood. Ο κινητήρας έχει βαφτεί μαύρος και το τιμόνι είναι απλό χειροποίητο με τις ντίζες και τα καλώδια να είναι επιμελώς κρυμμένα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.