13.06.2018
Ένας ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί στο πιο ελαφρύ πλαίσιο μέχρι σήμερα, μίζα και νέος υδραυλικός συμπλέκτης για μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για αγώνες
Το Kawasaki KX450 κατασκευάζεται πάντα με στόχο να φέρει τους αναβάτες του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Με πάνω από 40 χρόνια παράδοσης στη σειρά KX, η Kawasaki προσφέρει τώρα μια μοτοσυκλέτα με ισχυρότερο κινητήρα που βρίσκεται μέσα στο πιο ελαφρύ πλαίσιο που έχει παρουσιαστεί ποτέ.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας με νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων ο νέος κινητήρας KX450 είναι ακόμα πιο ισχυρός κατά τρεισήμισι ίππους. Τα μικρά σφάλματα και τα ξαφνικά σβησίματα δεν αποτελούν πλέον πρόβλημα αφού η μίζα εξασφαλίζει την άμεση επαναλειτουργία του.
Η μοτοσυκλέτα έχει ένα νέο υδραυλικό συμπλέκτη σχεδιασμένο για να προσφέρει πιο άμεση αίσθηση με λιγότερη πίεση στη μανέτα. Για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν την οδηγική τους εμπειρία, το KX450 διαθέτει επιλογή DFI για να αλλάξει εύκολα η χαρτογράφηση του κινητήρα, ενώ το κιτ KX FI σας επιτρέπει να αναλύσετε λεπτομερώς και να προσαρμόσετε πλήρως τους χάρτες του κινητήρα. Το νέο KX φέρει ένα νέο ελαφρύ περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου.
Εκτός από τον ισχυρό κινητήρα και το ελαφρύ πλαίσιο, η νέα γεωμετρία προσφέρει καλύτερο έλεγχο. Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 mm υπόσχεται υποδειγματική λειτουργία σε όλα τα τερέν. Τα νέα φρένα είναι πιο ισχυρά με 250mm δισκόφρενο πίσω και 270mm που σε συνυδυασμό με τη νέα τρόμπα έχει καλύτερη απόδοση.
Το εντελώς νέο πλαίσιο κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο συμπαγή και διευκολύνει επίσης τον αναβάτη να κινείται πιο εύκολα πάνω της, ενώ η θέση οδήγησης μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις του χάρη στο τιμόνι και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.