31.05.2018
Το νέο Grand Dink 300 παρουσιάστηκε στην Ιταλία ανανεωμένο εμφανισιακά με ABS και πλούσιο εξοπλισμό
Το Kymco G-Dink 300i ABS αλλάζει «πρόσωπο» και έρχεται με νέα εμφάνιση, διαφορετική από ό, τι στο παρελθόν, ειδικά στο μπροστινό μέρος. Οι γραμμές παραμένουν κλασικές, τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τα ίδια, αλλά η καινοτομία που προσελκύει άμεσα το μάτι είναι το μπροστινό μέρος, χάρη στους νέους διπλούς προβολείς που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας τα οποία αποτελούνται από λεπτή «ταινία» led. Το scooter ανανεώθηκε και στο πίσω μέρος ενώ πλέον είναι εξοπλισμένο με ένα εντελώς νέο όργανο και ένα νέο σύστημα πέδησης ABS. Προφανώς το νέο G-Dink 300i ABS συμμορφώνεται με τη νομοθεσία Euro 4. Το δυνατό σημείο αυτού του μοντέλου παραμένει η ικανότητα φόρτωσης: στην πραγματικότητα, εκτός από το χώρο κάτω από την σέλα το επίπεδο πάτωμα αυξάνει τις μεταφορικές ικανότητές του και την άνεση του αναβάτη.
Το επίπεδο πάτωμα του G-Dink 300i ABS είναι περίπου 50 εκατοστά και προσφέρει μια άνετη βάση στήριξης χωρίς εμπόδια, όπου μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε ογκώδη αντικείμενα. Η σέλα, διατηρείται ανοιχτή χάρις σε ένα αμορτισέρ. Ο χώρος κάτω από αυτή διαθέτει επένδυση, φωτισμό και μπορεί να χωρέσει δύο κράνη τύπου jet και άλλα μικροαντικέιμενα. Ένα ντουλαπάκι με υποδοχή 12V έχει ενσωματωθεί στην ποδιά του νέου μοντέλου ενώ και η τάπα του ρεζερβουάρ είναι κρυμμένη πίσω από ένα πλαστικό καπάκι.
Η σέλα τοποθετείται 760 mm από το έδαφος και τώρα η διαφορά ύψους μεταξύ του καθίσματος του αναβάτη και του καθίσματος του συνοδηγού έχει μειωθεί προς όφελος της προστασίας του αέρα για τον τελευταίο. Πρόσθετη άνεση προέρχεται από το ψηλό ανεμοθώρακα. Το νέο αναλογικό / ψηφιακό όργανο είναι πλήρες και έχει «αυτοκινητάδικη» εμφάνιση. Οι μανέτες είναι και οι δύο ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις. Ο κεντρικό διακόπτης είναι πολλαπλών λειτουργιών, αφού από εκεί κλειδώνει το τιμόνι, και ανοίγει η σέλα, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται από το σύστημα SmartLock, το οποίο στην ουσία τον σφραγίζει.
Πλαίσιο και κινητήρας
Το νέο G-Dink 300i ABS διαθέτει πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες με ενίσχυση στο «λαιμό». Το μήκος του είναι 2.016 mm και έχει μεταξόνιο 1.462 mm. Ο πίσω τροχός είναι 12 "και διαθέτει ελαστικό 140/70, και ο μπροστινός 13" με ελαστικό 120/70. Το πιρούνι έχει στελέχη διαμέτρου 35 mm. Τα πίσω αμορτισέρ διπλής ενέργειας μπορούν να ρυθμιστούν σε 5 θέσεις. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα.
Ο κινητήρας του G-Dink 300i ABS είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με δύο βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο, χωρητικότητας 271 κ.εκ. Το σύστημα έγχυσης είναι "Made in Japan" από την KEIHIN. Η νέα ECU, βελτιστοποιεί την απόδοση και την καύση. Ο κινητήρας παράγει ισχύ 22,3 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 2,3kgm στις 6.250 σ.α.λ. To ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 9,5 λίτρα και το βάρος του είναι 183 kg.
Η ιστορία του Dink
Kymco Dink είναι το μοντέλο που βρίσκεται στην γκάμα της εταιρείας σχεδόν 20 χρόνια. Η ιστορία της σειράς Dink ξεκίνησε το 1997 με εκδόσεις 125 και 150 cc με τροχούς 10 ιντσών. Το μοντέλο εξελίχθηκε και το 1999 παρουσιάστηκε η έκδοση LX με τροχούς 12 ιντσών σε κυβισμούς 50, 125 και 150 κ.εκ. Το 2001, εμφανίζεται για πρώτη φορά η σειρά Grand Dink με 125,150 και 250 κ.εκ.. Το Grand Dink διαθέτει πιο μοντέρνο σχεδιασμό, και μεγαλύτερες διαστάσεις. Η τρίτη γενιά του Dink, που παρουσιάστηκε το 2006, είναι πιο πρακτικό και διαθέτει νέο στυλ με κινητήρες 50, 125 και 200 κυβικά με εκασμό. Το 2012 έρχεται η τέταρτη γενιά , που ονομάζεται G-Dink 300i, ένα εντελώς νέο scooter με σύγχρονh, συμπαγή σχεδίαση. To G-Dink 300i ABS του 2018 αποτελεί την εξέλιξη της τέταρτης γενιάς και αποτελεί ένα από τα πιο πρακτικά scooter στην κατηγορία του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.