25.02.2019
Το ρετρό είναι της μόδας. Αρέσει πλέον σε όλες τις ηλικίες. Γι αυτό και πολλές εταιρείες κατασκευάζουν μοντέλα 125 κ.εκ. για όσους θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη σε κυβισμό και κατά συνέπεια ακριβότερη ρετρό μοτοσυκλέτα
Είναι λοιπόν μια αρχή για να μυηθεί κάποιος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Αφού οι συγκεκριμένες είναι όνομα και πράγμα. Τροχοί 17 ιντσών, δισκόφρενα, θέση οδήγησης μοτοσυκλέτας και συμπλέκτης. Όσοι δεν αρκούνται σε ένα παπί ή ένα scooter για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ας δούνε τι υπάρχει διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.
Brixton ΒΧ125 – ΒΧ125R – BX125X - ΒΧ125 Felsberg - BX125 Haycroft
Η Brixton διαθέτει αυτή τη στιγμή την μεγαλύτερη γκάμα ρετρό μοτοσυκλετών στα 125 κ.εκ. Το roadster ΒΧ125, που αποτελεί το μοντέλο βάσης, πλαισιώνεται από το café racer, BX125R και το scrambler, BX125X. Οι δύο νεότερες εκδόσεις είναι η Felsberg με τα χαρακτηριστικά πλαϊνά σακίδια, και το πιο sport Haycroft με μισό φέρνιγκ . Και στα πέντε χρησιμοποιείται ο ίδιος αερόψυκτος κινητήρας των 125 κ.εκ. με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και ισχύς 11,5 ίππως στις 9.000 σ.α.λ.
Το βάρος και των πέντε μοντέλων είναι 134 κιλά. Κοινά είναι και τα φρένα που αποτελούνται από δύο δισκόφρενα και διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας (CBS). Όλα φέρουν όργανο με αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργίων και θύρα παροχής ρεύματος για φόρτιση smartphone.
Highlight: Οι διχρωμίες στο ρεζερβουάρ του BX125, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη στο R, η σήτα και το number plate στον προβολέα του Χ, το Skate που παρέχεται με την αντίστοιχη έκδοση
Αντιπρόσωπος: Τeomoto A.E.
Daytona Must 125
Βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό. Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με δύο βαλβίδες. Η τροφοδοσία του επιτυγχάνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 11 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 0,9 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις του θα τραβήξουν την προσοχή, αφού μπροστά έχει επιλεγεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χλστ. και πίσω ένα αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο πλάι και το ελατήριό του είναι βαμμένο κόκκινο διαθέτοντας ρύθμιση προφόρτισης.
Highlight: To ανεστραμμένο πιρούνι
Daytona Rock II
Το Rock II είναι το scrambler της γκάμας. Βασίζεται και αυτό σε έναν μονικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα, ιπποδύναμης 9,5 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και ροπής 9 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Την επιβράδυνση των 136 κιλών της αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό.
Highlight: Το μπροστινό φτερό, ο προβολέας, το στρογγυλό όργανο
Αντιπρόσωπος: Γκοργκόλης Α.Ε.
FB Mondial HPS 125 – Pagani 1948 Sport Classic
To μοναδικό υγρόψυκτο μοντέλο της παρέας των ρετρό μοτοσυκλετών με 125 κ.εκ. είναι αυτό της θρυλικής FB Mondial, που αναγεννάτε τα τελευταία χρόνια και θέλει να ανακτήσει κομμάτι της παλιάς της αίγλης μέσω μικρών μοτοσυκλετών που κάνουν την διαφορά. Το HPS 125 είναι από τα πρώτα μοντέλα που ήρθαν στη χώρα μας από το νέο αντιπρόσωπο της μάρκας. Πρόκειται για μια scrambler μοτοσυκλέτα με ιπποδύναμη 13,5 ίππων στις 9.750 σ.α.λ. και 10,5 Nm στις 8.000 σ.α.λ. Όπως επιβάλουν οι προδιαγραφές Euro4 για όλα τα δίκυκλα των 125 κ.εκ. το HPS φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης με ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 133 κιλά. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισερ. Το στρογγυλό πολύ όμορφο πολυόργανο διαθέτει οθόνη υγρών κρυστάλλων.
Η FB Mondial κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα που αποτίει φόρο τιμή στην ένδοξη ιστορία του εργοστασίου. Η Pagani είναι μια εκπληκτική café racer με μια ξεχωριστή αισθητική προσέγγιση. Βασίζεται στο πλαίσιο και στον κινητήρα του HPS με τον τελευταίο όμως να αποδίδει 15 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και 12,3Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Clip on και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα συνδυάζονται άψογα με την racing εμφάνιση του Pagani 1948 Sport Classic.
Highlight: Η σχεδίαση της σέλας στο HPS και του φέρινγκ στο Pagani
Αντιπρόσωπος: Γκουντούφας Δ. ΙΚΕ
Gemini Scrambler 125
Το Scrambler της Gemini έχει πολλές λεπτομέρειες που το καθιστούν ξεχωριστό. Το τελικό της εξάτμισης που μοιάζει χειροποίητο, τα πλαϊνά τρυπημένα καπάκια, ο λασπωτήρας – βάση πινακίδας που εδράζεται πάνω στο ψαλίδι, η σήτα στον στρογγυλό προβολέα. Και αυτό βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με ηλεκτρονικα ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 9,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 9,4 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Τα δισκόφρενα είναι δύο, συνδυασμένης λειτουργίας (CBS) και το βάρος του ανέρχεται σε 126 κιλά.
Highlight: Το όργανο με τις ψηφιακές ενδείξεις
Αντιπρόσωπος: Mototrend A.E.
Orcal Astor 125
To μοντέλο της Orcal είναι ένα ρετρό roadster μοντέλο, που όπως και όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του είδους θέλει να κάνει πιο στυλάτη την καθημερινή σας μετακίνηση. Με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό που πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Με 9,5 ίππους στις 8.000 σ.αλ. και 9,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. υπόσχεται άνετη και οικονομική μετακίνηση. Φέρει δύο δισκόφρενα εφοδιασμένα με CBS, το βάρος του ανέρχεται στα 124 κιλά και το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 16 λίτρα.
Highlight: Οι διχρωμίες στο ρεζερβουάρ
Αντιπρόσωπος: Θεοδωρίδης
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.