Honda off road 2019: Το CRF450 αποκτά "πολιτική" έκδοση
CRF 450L και CRF 250RX προστίθενται στην γκάμα
24.05.2018
Η Honda Motor Europe ανακοίνωσε το off-road line-up της για το 2019, με αναβαθμίσεις σε ολόκληρη τη σειρά και την προσθήκη δύο ολοκαίνουργιων μελών της οικογένειας CRF
Η motocross ναυαρχίδα CRF450R και ο cross-country αδελφός του CRF450RX, θα είναι πλέον ισχυρότερα από πλευράς ιπποδύναμη και ροπής. Για το CRF250R, έναν χρόνο μετά από την πλήρη ανανέωση του, οι αναβαθμίσεις της απόδοσης επικεντρώνονται στη ροπή στις χαμηλές στροφές για ακόμα καλύτερη απόδοση στα αργά κομμάτια και κλειστές στροφές. Δύο ολοκαίνουργια μοντέλα για το 2019 φέρνουν ακόμα μεγαλύτερο βάθος στην οικογένεια CRF: το προδιαγραφών cross-country CRF250RX ενώ επιτέλους στην γκάμα προστίθεται και μια «πολιτική» έκδοση του 450, το CRF450L.
CRF450L
Χρησιμοποιώντας ως βάση το CRF450R, το νέο μοντέλο μπορεί να βγάλει άδεια κυκλοφορίας, να κυκλοφορεί καθημερινά αλλά και να αποτελέσει την enduro μοτοσυκλέτα του απαιτητικού χομπίστα. Διαθέτει ένα άκαμπτο και ταυτόχρονα ελαφρύ πλαίσιο για να προσφέρει κορυφαία συμπεριφορά. Ο κινητήρας διαθέτει μεγάλη αλλά απόλυτα διαχειρίσιμη ισχύ, εκμεταλλεύσιμη σε όλο το φάσμα των στροφών παρέχοντας μέγιστη απόλαυση στον αναβάτη που του αρέσει η οff-road οδήγηση. Ταυτόχρονα το CRF450L μπορεί να κυκλοφορήσει καθημερινά αφού ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει πλαϊνό στάντ, μεγάλο ρεζερβουάρ και φώτα τεχνολογίας LED. Τα ανθεκτικά, υψηλής ποιότητας εξαρτήματα και τα μεγάλα διαστήματα συντήρησης - με το πρώτο μεγάλο service να γίνεται στις 32.000 χλμ. – εγγυώνται την αξιοπιστία και την «άνετη συμβίωση» με το νέο μοντέλο της Honda.
CRF450R
To νέο CRF450R έρχεται με 2,4 ίππους περισσότερους και 0,2 kgm ροπής, καθώς και ισχυρότερη παροχή ισχύος σε όλο το εύρος στροφών χάρη στην αναθεωρημένη κεφαλή κυλίνδρου, την εισαγωγή και την εξάτμιση. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα εκκίνησης (Launch Control) 3 επιπέδων και αναβαθμίσεις για αυξημένη αντοχή. Το πλαίσιο διαθέτει αναθεωρημένες ρυθμίσεις ανάρτησης, επανασχεδιασμένη δαγκάνα μπροστινού φρένου, αρκετές αλλαγές σε λεπτομέρειες που εξασφαλίζουν μείωση βάρους 900 γραμμαρίων και τιμόνι Rental Fat Bar, το οποίο ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις.
CRF450RX
Όπως και το CRF450R έτσι και το CRF450RX έχει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή στις υψηλές στροφές ενώ διαθέτει και το σύστημα ελέγχου εκκίνησης (Launch Control) του HRC σε 3 επίπδα. Αν και εξακολουθεί να διαθέτει 18 ιντσών πίσω τροχό και δεξαμενή καυσίμου 8,5 λίτρων, το νέο πλαίσιο προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία, νέες ρυθμίσεις ανάρτησης, καθώς και το τιμόνι Rental Fat Bar με δυνατότητα ρύθμισης σε 4 θέσεις και νέες μαύρες ζάντες.
CRF250R
Ένα χρόνο μετά την πλήρη αλλαγή του μοντέλου, το CRF250R αποκτά αναβαθμίσεις στους τομείς των επιδόσεων της αισθητικής και της χρηστικότητας. Η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι αυξημένη χάρις τα νέα μικρότερα σώματα ψεκασμού κατά 2mm, τους επανασχεδιασμένους και το νέο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Όπως και τα 450, διαθέτει το Launch Control 3 σταδίων του HRC και 3 mode οδήγησης. Η νέα διέμβολη δαγκάνα στο μπροστινό φρένο το τιμόνι της Renthal και οι μαύρες ζάντες ολοκληρώνουν τις αλλαγές.
CRF250RX
Το νέο CRF250RX προστίθεται στην off-road σειρά Honda. Με βάση το CRF250R, τροχό 18 ιντσών, ρεζερβουάρ 8.5 λίτρων και μαλακότερη ανάρτηση προσαρμόζετε στο ρόλο μια μοτοσυκλέτας cross country. Εφοδιάζεται με τις αλλαγές των μοντέλων motocross έχοντας στον στάνταρ εξοπλισμό του, Launch Control, νέα διέμβολη δαγκάνα φρένου, τιμόνι Renthal και μαύρες ζάντες.
Η Honda με αυτά τα πέντε νέα μοντέλα συνεχίζει να εξελίσσει και να ενισχύσει τη σειρά CRF, προσφέροντας μοτοσυκλέτες off road για κάθε αναβάτη που του αρέσει η οδήγηση στο χώμα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.