21.05.2018
Τα SX μοντέλα της αυστριακής εταιρείας ανανεώνονται για το 2019 και φέρουν πολλές και ουσιαστικές αλλαγές σε όλους τους τομείς
Η ΚΤΜ δεν εφησυχάζει παρ’ ότι βρίσκεται στην κορυφή του Motocross σε Παγκόσμιο επίπεδο, σαρώνοντας τις νίκες στα Πρωταθλήματα MXGP και AMA SX. Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή ανακοίνωσε τις αλλαγές των μοντέλων της εν όψει της νέας χρονιάς.
Οι αλλαγές που έγιναν τόσο στα δίχρονα όσα και στα τετράχρονα μοντέλα έχουν σκοπό την ευκολία στο χειρισμό του. Το νέο πλαίσιο εξασφαλίζει περαιτέρω ακαμψία, καλύτερη συμπεριφορά μέσα στη στροφή και σταθερότητα στην ευθεία. Το υποπλαίσιο είναι ελαφρώς μακρύτερο. Οι αλλαγές εξασφαλίζουν στα νέα motocross των αυστριακών μικρότερο βάρος που είναι πλέον από τα ελαφρύτερα στην κατηγορία τους.
Οι αλλαγές που έγιναν στα τετράχρονο μοντέλα 250 και 350 SX-F περιλαμβάνουν νέο συμπλέκτη και ελαφρύτερη κεφαλή με μικρότερο βάρος στον κινητήρα του 450 SX-F. To φιλτροκούτι είναι επανασχεδιασμένο γεγονός που σύμφωνα με την ΚΤΜ εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη ροή αέρα στα τετράχρονα αλλά και στα δίχρονα μοντέλα. Στα τετράχρονα έχουμε νέα ECU της Keihin με νέας σχεδίασης των σωμάτων ψεκασμού και νέα μετάδοση. Στα δίχρονα 125, 150 και 250SX έγιναν νέες ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ, ενώ μετάδοση και συμπλέκτης είναι σχεδιάστηκαν από την αρχή.
Τα πλαστικά όλων των motocross της ΚΤΜ σχεδιάστηκαν από την αρχή με γνώμονα πάντα την άνεση του αναβάτη. Νέα σχεδίασης είναι και η σέλα, το ρεζερβουάρ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.