14.05.2018
Ίσως να μην έρθει ποτέ στη χώρα μας, να μην το δούμε, να μην το οδηγήσουμε, αλλά οφείλουμε να το ξέρουμε
Το Satria διατίθεται στις αγορές της Ασίας. Είναι ένα «παπί» που αν ερχόταν στην Ελλάδα θα έκανε πάταγο. Στην ουσία πρόκειται για την εξέλιξη του θρυλικού best seller της Suzuki, FX125.
Το Satria F150 έχει κινητήρα μοτοσυκλέτας, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο με ψεκασμό και 150 κυβικά που αποδίδει 18 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 8.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο είναι εξαταχύτο, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα easy start της Suzuki που έχουν πλέον όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει εντολή με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, αυτή να «δουλέψει» μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά που βρήκαμε στην ιστοσελίδα της Suzuki Ινδονησίας είδαμε πως το μηχανικό σύνολο του Satria πληρούσε τις προδιαγραφές Euro3. Παρ’ όλα αυτά δεν το είδαμε στην Ευρώπη.
Το βάρος του «παπιού» είναι 109 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 4 λίτρα.
Το πλασίο είναι ατσάλινο με τον κινητήρα φέρον τμήμα του. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, χωρίς ABS. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.
Όσο για την σχεδίαση… μίνιμαλ πλαστικά καλύπτουν τον κινητήρα, racing γραφικά χαρίζουν σπορτιφ εικόνα, λεπτή σέλα και τελικό εξάτμισης, διαστημικής σχεδίασης προβολέας. Κάτω από την σέλα υπάρχει μικρός αποθηκευτικό χώρος με υποδοχή USB για φόρτιση κινητού.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ίδια με αυτήν των GSX-R και GSX-S 125.
Στην Ινδονησία είναι διαθέσιμο σε πολλά και ωραία χρώματα. Ένα από αυτά εμπνευσμένο από την ομάδα MotoGP της Suzuki. Εξάλλου το κορυφαίο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μοτοσυκλετών είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Ινδονησία.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.