Νεα Μοντελα

Jawa 350 Special: Race replica

Μονοκύλινδρο cafe racer


07.05.2018

Η αναγεννημένη Jawa με τα κεφάλαια του ινδικού κολοσσού της Mahindra δείχνει τα πρώτα δείγματα ζωής

Όπως είχαμε γράψει στο παρελθόν  η τσέχικη Jawa θα ξαναμπεί στο προσκήνιο του μοτοσυκλετιστικού κόσμου μέσω Ινδίας. Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές της αχανούς χώρας, η Mahinra, την εξαγόρασε μαζί με την BSA και σκοπεύει να βγάλει σύντομα νέα μοντέλα των δύο θρυλικών κατασκευαστών.

Jawa 350 2017

Το δεύτερο μοντέλο που παρουσιάστηκε βασίζεται ξεκάθαρα στο Jawa 350, το δικύλινδρο modern classic το οποίο προς το παρόν διατίθεται στην Τσεχία, στην Ρωσία, την Κεντρική Αμερική και την Μ. Βρετανία.

Jawa 350 special 4

Το Jawa 350 Special είναι ένα μοντέλο που στηρίζεται στην αγωνιστική παράδοση της Jawa. Με ρετρό φέρινγκ, φτερά, στρογγυλό προβολέα, ζάντες με ακτίνες, bar end καθρέφτες, clip on και μονόσελο.

Με όλα τα υγρά, η μοτοσυκλέτα είναι κατά 10 κιλά βαρύτερη από την «γυμνή» έκδοση, φτάνοντας τα 170.

Jawa 350 special

O κινητήρας και των δύο μοντέλων είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με ψεκασμό, ίδιος με αυτόν του Daytona Rockstar 400 του οποίου δοκιμή μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Η ισχύς του φτάνει τους 28 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 3,1 kgm στις 5.000 σ.α.λ.

Jawa 350 special 3

Η μοτοσυκλέτα μπορεί να εισαχθεί στην Ευρώπη αφού ο κινητήρας της πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και στον στάνταρ εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ABS.
Ο στόχος της ιδιοκτήτριας Mahindra, είναι να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς από την Royal Enfield, η οποία αποτελεί το Νο1 κατασκευαστή παγκοσμίως με τις πωλήσεις της να φτάνουν τις 600.000 ετησίως.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.