Νέο Honda PCX125 2018: Το best seller της Honda ανανεώνεται
Πιο όμορφο, γρήγορο και άνετο
05.04.2018
Το ολοκαίνουργιο σκούτερ PCX125 αναβαθμίζεται σχεδιαστικά διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που το έκαναν δημοφιλές
Νέας σχεδίασης είναι το και το διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα, όπως και οι τροχοί ενώ τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις. Στα παραπάνω προσθέστε την αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση, το στάνταρ ABS αλλά και τις αλλαγές που έχουν γίνει στον κινητήρα με στόχο την μεγαλύτερη ισχύ και την χαμηλή κατανάλωση.
Το PCX125 είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα δίκυκλα στην ιστορία της Honda. Από το 2010 που παρουσιάστηκε έχουν πουληθεί περισσότερα από το 140.000 στην Ευρώπη.
Το 2010, το PCX ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη με τεχνολογία Start & Stop. Δύο χρόνια αργότερα έγινε το πρώτο σκούτερ στην Ευρώπη που χρησιμοποιούσε τον εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα Smart Power (eSP) της Honda. Το 2016 «συμμορφώθηκε» με τις προδιαγραφές EURO4 και τώρα δέχεται μια σημαντική ανανέωση που θα το κάνει να παραμείνει στην κορυφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού. Νέα σχεδίαση, ολοκαίνουργιο πλαίσιο και περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα του.
Η ιδιαίτερη και ταυτόχρονα εντυπωσιακή εμφάνιση ήταν πάντα ένα από τα δυνατά σημεία του PCX125. Το νέο μοντέλο διαφοροποιείται από το προηγούμενο χωρίς όμως να χάνει τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητάς του. Γίνεται πιο εντυπωσιακό, πολυτελές και ταυτόχρονα με την σπορ γραμμή του δελεάζει τους νέους κάθε ηλικίας. Ταυτόχρονα όμως ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στις ανέσεις του αναβάτη αλλά και του συνεπιβάτη, στις ικανότητες αποθήκευσης του νέου PCX το οποίο έχει μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα. Τα να LCD όργανα συμβαδίζουν τόσο με τον προβολέα όσο και με το πίσω φανάρι που είναι τεχνολογίας Led.
To νέο διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα διατηρεί την ευελιξία PCX ενώ βελτιώνει το χειρισμό του. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί εξοικονομούν βάρος και «φιλοξενούν» μεγαλύτερα ελαστικά. Τα νέα αμορτισέρ διαθέτουν ελατήρια με μεγαλύτερες διαδρομές.
Ενώ διατηρεί την εξαιρετική οικονομία σε κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας, σύμφωνα με την Honda, διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ, χάρη στο επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι, την εισαγωγή αέρα και την εξάτμιση, χωρίς θυσιάζεται η απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Επιγραμματικά οι αλλαγές το νέο PCX είναι οι εξής:
- Νέος σχεδιασμός
- Νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led
- Νέο ευανάγνωστο πάνελ οργάνων
- Ανασχεδιασμένο διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα
- Τα αμορτισέρ τοποθετήθηκαν πιο πίσω και φέρουν νέα ελατήρια και μεγαλύτερη διαδρομη
- Ελαφρύτερες ζάντες 8 μπράτσων (αντί για 5)
- Ελαστικά διαστάσεων 100/80-14 μπροστά και 120/70-14 πίσω (αντί για 90/90-14 – 100-90-14)
- Περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές
- Νέο σύστημα εισαγωγής αέρα
- Νέας σχεδίασης εξάτμιση
- Κατανάλωση 47,6 km/l με αυτονομία 400+ χλμ
Κινητήρας | |
Tύπος | Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο, τετράχρονος με δύο βαλβίδες |
Κυβισμός | 125κ.εκ. |
Διάμετρος x Διαδρομή | 52.4 x 57.9mm |
Συμπίεση | 11:1 |
Ιπποδύναμη | 9.0kW @ 8,500rpm |
Ροπή | 11.8Nm @ 5,000rpm |
Τροφοδοσία | PGM-FI ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 8.0 λίτρα |
Εκκίνηση | Μίζα |
Πλαίσιο | |
Τύπος | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό |
Διαστάσεις (ΜxΠxY) | 1.923 x 745 x 1.107mm |
Μεταξόνιο | 1.313mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Trail | 86mm |
Ύψος σέλας | 764mm |
Απόσταση από το έδαφος | 137mm |
Βάρος | 130kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
Μπροστά | Συμβατικό πιρούνι 31mm, 89mm διαδρομή |
Πίσω | Δύο αμορτισέρ, αλουμινένιο ψαλίδι, 84mm διαδρομή |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Μπροστά | Αλουμινίου με 8 μπράτσα 14 ιντσών |
Πίσω | Αλουμινίου με 8 μπράτσα 14 ιντσών |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Μπροστά | 100/80-14M/C |
Πίσω | 120/70-14M/C |
BRAKES | |
Μπροστά | Δίσκος 220mm δαγκάνα 2 εμβόλων ABS |
Πίσω | Ταμπούρο 130mm |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.