BMW F800GS: Παντός εδάφους!
Ένας Πορτογάλος αποφασίζει να γυρίσει τον κόσμο με μοτοσυκλέτα και τροποποιεί ένα F800GS
04.04.2018
H BMW Motorrad Πορτογαλίας σε συνεργασία με τον Jose Duarte τροποποίησαν ένα F800 GS του 2017 με σκοπό να πραγματοποιήσει το γύρο του κόσμου!
"Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα «πολύ ειδικό» F800GS για να γιορτάσουμε το τελευταίο έτος παραγωγής του μοντέλου της θρυλικής σειρά GS"
Το αποτέλεσμα μια μοτοσυκλέτα που ζυγίζει 207 κιλά, αποδίδει 100 ίππους, έχει 24λιτρο ρεζερβουάρ και είναι σε θέση να καλύψει 500 χλμ πριν ανεφοδιαστεί. Σε σχέση με το εργοστασιακό F800 GS που ο δικύλινδρος κινητήρας παράγει 85 ίππους είναι κατά 10 κιλά βαρύτερο και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του είναι κατά 8 λίτρα μικρότερη, η μοτοσυκλέτα που ο Duarte θα προσπαθήσει να γυρίσει τον κόσμο δείχνει έτοιμη για όλα.
Οι τροποποιήσεις όμως δεν τελειώνουν εδώ. Ο Πορτογάλος ξήλωσε ότι ηλεκτρονικό βοήθημα υπήρχε πάνω στη μοτοσυκλέτα λέγοντας πως σίγουρα είναι χρήσιμα αλλά όταν πρέπει να τα απενεργοποιείς κάθε φορά που κάνεις off road σε ένα ταξίδι που θα διαρκέσει έναν χρόνο είναι κουραστικό. Εκτός των άλλων το traction control και η ηλεκτροκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις είναι συστήματα που υπάρχει κίνδυνος να εμφανίσουν βλάβες σε τόσο σκληρή και μακροχρόνια χρήση..
Το BMW F 800GS φέρει πολλές ακόμη αλλαγές. Το πίσω φρένο μπορεί να ενεργοποιηθεί και από τον λεβιέ στο πόδι αλλά και από μία τρίτη μανετά στα αριστερά του τιμονιού. Το εργοστασιακό πιρούνι έχει αντικατασταθεί με ένα της WP 48χλστ με διαδρομή 270 χλστ. Πίσω έχει τοποθετηθεί ένα πολυρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Mupo AB.
Το τιμόνι είναι της Renthal, ενώ υπάρχει και ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ της Ohlins. Custom κατασκευή είναι ο «πύργος» στήριξης των οργάνων που ενσωματώνει ένα μικρό και ελαφρύ προβολέα Led ενώ το αλεξινέμιο προέρχεται από R1200GS.
Ο Duarte εφήρμοσε έναν αυτόματο συμπλέκτη της Rekluse. Για να αυξήσει την ιπποδύναμη, τροποποίησε το φιλτροκούτι, τοποθέτησε ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης της ιταλικής QD και επαναπρογραμμάτισε την τροφοδοσία καυσίμου της μοτοσυκλέτας.
Διαφορετικό είναι το υποπλαίσιο στο οποίο εφαρμόζουν μικρά και εύκολα αφαιρούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη μιας και ο Duarte θα ταξιδέψει με συνεπιβάτη. Το πλαίσιο του F800GS έχει ενισχυθεί σε διάφορα σημεία.
Στο τροποποιημένο F800GS συναντάμε επίσης σύστημα γρήγορης αποστράγγισης καυσίμου από το ρεζερβουάρ, εξωτερική υποδοχή για φόρτιση μπαταρίας χωρίς την ανάγκη αφαίρεσης πλαστικών, νέα ενισχυμένη ασφαλειοθήκη που μπορεί να «αντέξει» την λειτουργία θερμαινόμενου εξοπλισμού, διακόπτη on/off βεντιλατέρ, εξωτερική υποδοχή για κομπρεσέρ αέρα.
Εμφανισιακά το F800GS δεν έχει τίποτα περιττό επάνω του. Η σέλα είναι φτιαγμένη για να μην κουράζει σε πολύωρη χρήση. Οι τροχοί παρέμειναν στις εργοστασιακές διαστάσεις με 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, με νέες ζάντες με χοντρές ακτίνες. Το μονό δισκόφρενα μπροστά έχει διάμετρο 320χλστ και οι δαγκάνα είναι τεσσάρων εμβόλων της Motomaster.
To ταξίδι του Jose Duarte έχει ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.