30.03.2018
Την Loncin την ξέρουμε περισσότερο λόγω της συνεργασίας της με την BMW και λιγότερο για τις μοτοσυκλέτες της. Σιγά – σιγά όμως η κατάσταση αλλάζει
Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017 σας είχαμε παρουσιάσει ένα adventure και ένα naked μοντέλο της Loncin με κινητήρες δικύλινδρους, 500 και 650 κ.εκ. Μετά από τις πολύ ενδιαφέρουσες και όμορφες – ειδικά το naked – μοτοσυκλέτες η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και ένα superpsort με δικύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ.
Με ολόσωμο φέρινκγ, μπροστινό μέρος που θυμίζει Panigale, ανεστραμμένο πιρούνι, πλαίσιο χωροδικτύωμα και χυτό ατσάλινο ψαλίδι που μοιάζει αλουμινένιο. Ο κινητήρας των 292,4 κ.εκ. παράγει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.
Τα βάρος του GP300 φτάνει χωρίς υγρά τα 153 κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, led φωτιστικά σώματα.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις. Τα πρώτα δείγματα που μας έρχονται από την αχανή ασιατική χώρα, αλλά και από την Ινδία είναι ενθαρρυντικά. Η σχεδίαση βελτιώνεται, η ποιότητα κατασκευής αναβαθμίζεται και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αποδεικνύεται χρήσιμη για εταιρείες σαν την Loncin.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.