Triumph Scrambler 400 XC: Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
Ψηλό φτερό, ζάντες με ακτίνες και μάσκα πάνω από τον προβολέα
13.05.2025
Παρουσιάστηκε στην Ινδία και δεν αποκλείεται να το δούμε στην Ευρώπη. Το Scrambler 400 XC είναι η απόδειξη πως καίριες επεμβάσεις μπορούν να αποφέρουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα
Στην ουσία το XC είναι το Χ που γνωρίζουμε, με ακτινωτές ζάντες, ψηλό φτερό και μάσκα πάνω από τον προβολέα. Επιπλέον η νέα έκδοση φέρει αλουμινένια προστατευτική ποδιά κινητήρα, ενώ παρουσιάστηκε σε τρία χρώματα, κίτρινο, γκρι και λευκό με μαύρες λεπτομέρειες στο ρεζερβουάρ και τη μάσκα.
Η ψυχή του XC είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας 398κ.εκ με ψεκασμό καυσίμου και υγρόψυξη, τετραβάλβιδη κεφαλή, 2ΕΕΚ. Το σύστημα βαλβίδων με βραχίονες ενεργοποίησης με χαμηλή παλινδρομική μάζα και επικαλύψεις DLC που μειώνουν την τριβή, συμβάλλει στην ευστροφία του κινητήρα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα TR:
- Κορυφαία στην κατηγορία μέγιστη ισχύ 40 PS και μέγιστη ροπή 37,5 Nm
- Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 5+
- Κρυμμένη υγρόψυξη και επεξεργασμένες ψύκτρες
- Μαύρα περιβλήματα κινητήρα με βαφή πούδρας
- Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με υποβοηθούμενο συμπλέκτη.
Η σουίτα ηλεκτρονικών παρέχει στον αναβάτη ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire), traction control, με δυνατότητα απενεργοποίησης και ABS με off road ρύθμιση.
Τα όργανα αποτελούνται από μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνη LCD που περιλαμβάνει ψηφιακό στροφόμετρο, ένδειξη υπολοίπου καυσίμου και εμφανή ένδειξη ταχύτητας, ευδιάκριτα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.
Όλες αυτές οι λειτουργίες είναι προσβάσιμες μέσω ενός διαισθητικού εύχρηστου κουμπιού κύλισης που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι και η οθόνη είναι ακόμη και προενεργοποιημένη για να δείχνει την κατάσταση των θερμαινόμενων γκριπ που έχουν τοποθετηθεί αξεσουάρ, εάν υπάρχουν. Μια βολικά τοποθετημένη υποδοχή φόρτισης USB-C επιτρέπει τη φόρτιση εν κινήσει συσκευών που είναι τοποθετημένες στο τιμόνι, όπως smartphone και συστήματα πλοήγησης.
Οι αναρτήσεις είναι της Showa, αποτελούμενες από ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43 χλστ και αμορτισέρ RSU με ρύθμιση προφόρτισης. Στα φρένα η Triumph συνεργάστηκε με την Bybre (θυγατρική της Brembo) εξοπλίζοντας την μοτοσυκλέτα της με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήρικης μπροστά, με δίσκο 320 χλστ, και μονοέμβολη δαγκάνα πίσω 230 χλστ.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.