Langen: Τέλος τα δίχρονα

Οι Βρετανοί θα στραφούν στην παραγωγή τετράχρονων μοτοσυκλετών


21.03.2025

Ο Christofer Ratcliffe, ιδρυτής της Langen Motorcycles ήταν ξεκάθαρος για το μέλλον της μάρκας που έγινε γνωστή από το δίχρονο 250 αξίας 35.000 ευρώ


Ο CEO της εταιρείας δήλωσε πως δεν θα κατασκευαστούν ποτέ περισσότερες από 250 μονάδες του Langen 250. Ταυτόχρονα ανακοίνωσε πως θα επεκταθούν στην παγκόσμια αγορά με μια σειρά μοτοσυκλετών με τετράχρονους κινητήρες.

Το 2021 το δίχρονο με τον V2 κινητήρα του Vins Duecinquanta 249 κ.εκ. με ισχύ 75 ίππων στις 11.500 σ.α.λ., πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου το οποίο είχε βάρος μόλις 114 κιλά, πήρε έγκριση τύπου από τις αρμόδιες βρετανικές αρχές. Το Langen 250 είναι μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, μόλις 100 μονάδων, που κοστίζει 35.000 ευρώ με το 80% του συνόλου να είναι ήδη πουλημένο. Όλα εκτός από τρία, τα δύο από αυτά στην Ιαπωνία και ένα στη Νέα Ζηλανδία, έχουν πουληθεί σε Βρετανούς.

Langen 250 2stroke 2

Στην ΕΕ, δεν διατέθηκε προς πώληση το «κόσμημα» της Langen Motorcycles λόγω των προδιαγραφών ρύπων και ασφάλειας. Οι δύο μονάδες που έφτασαν στα χέρια Ιάπωνων έπρεπε να είναι εξοπλισμένα με σύστημα ABS προκειμένου να ταξινομηθούν και να χρησιμοποιηθούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

Langen 250 2stroke 3

Ο Christofer Ratcliffe, παραχώρησε συνέντευξη στο Βρετανικό MCN και εξήγησε την απόφαση να στραφεί προς την παραγωγή τετράχρονων μοτοσυκλετών «Δεν θα φτιάξουμε ποτέ περισσότερα από τα 250 δίχρονα. Θέλουμε τα Langen να διατηρήσουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου και να γίνουν συλλεκτικά. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε στην Ευρώπη γιατί υπάρχει υπερβολική γραφειοκρατία. Στην Ιαπωνία, υπάρχει ένας ενιαίος κανονισμός για μοτοσυκλέτες κάτω των 250 cc και ο δικός μας είναι 249,5 cc».

Langen 250 2stroke 9

Υποστήριξε επίσης ότι για να κυκλοφορήσει ένα ακόμη δίχρονο, θα πρέπει να εξελιχθεί ένας νέος κινητήρας αυτού του τύπου, προσαρμοσμένος στις τρέχουσες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.

Ο Ratcliffe όμως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η μάρκα να επιστρέψει στην κατασκευή δίχρονων μοτοσυκλετών: «Αν εξελισσόταν και άλλος κινητήρας στο μέλλον, θα ήμασταν οι πρώτοι που θα θέλαμε να κατασκευάσουμε μια μοτοσυκλέτα με αυτόν, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η νέα «εξωτική» μοτοσυκλέτα της KTM και Brabus ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία των hyper naked μοτοσυκλετών, με την παραγωγή να βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο
Το νέο μικρό adventure παρουσιάστηκε πρόσφατα στον προϊοντικό κατάλογο της εταιρείας στην Κίνα
Μέχρι να το κάνουμε θα αναρωτιόμαστε πως είναι να ταξιδεύεις με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Και δεν μιλάμε για 200 και 300 χλμ αλλά για 1.366 και μάλιστα σε 24 ώρες
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα adventure από τα πλέον ικανά στο χώμα. Η Holy Moly από την Λισαβώνα με αυτό το ρετρό kit θέλει να τονίσει ακόμη περισσότερο την enduro φύση του Tenere

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.