Νεα Μοντελα

Aprilia: Κατοχυρώνει εκ νέου την ονομασία RSV 1000

Πολύ πιθανή η έλευση δικύλινδρου supersport


13.03.2025

Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει


Η Yamaha έχει στην γκάμα της το τρικύλινδρο R9, η Ducati συνεχίζει να εξελίσσει την Panigale V2, η Trlumph με το Street Triple RS 765 δίνει μεγάλη σημασία στην κατηγορία των προσιτών sport μοτοσυκλετών. Ταυτόχρονα οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ και σε αγωνιστικό επίπεδο το Παγκόσμιο Supersport έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Με την κατοχύρωση της εμπορικής ονομασίας RSV 1000 από το Piaggio group, στο οποίο ανήκει η Aprilia, ενισχύεται το ενδεχόμενο να δούμε σύντομα μια ακόμη προσιτή supersport.

Το RSV 1000 ήταν το V2 superbike της ιταλικής μάρκας που κατασκευαζόταν μέχρι πριν από 15 χρόνια, όταν και αντικαταστάθηκε από το RSV4.

Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο εάν η Aprilia σκοπεύει να εξελίξει έναν νέο κινητήρα ή να χρησιμοποιήσει τον V2 που έχει χρησιμοποιηθεί στα Shiver και Dorsodurο. Ο συγκεκριμένος έχει ήδη παρουσιαστεί στη νέα εκδοχή του με 987 κ.εκ. στο πρωτότυπο naked RA9 από την κινεζική Zonsen Cyclone, συνεργάτη της Piaggio. Η απόδοση του φτάνει τους 112 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. με την ροπή να βρίσκεται στα 98Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.