Νεα Μοντελα

VOGE SR4 Max Radar 2025: Νέα έκδοση του GT scooter που τα έχει όλα

H ναυαρχίδα της VOGE αποκτά ραντάρ


12.03.2025

ABS, TCS, TFT, TPMS, Cornering Lights, Dash Cam, Keyless, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τώρα ραντάρ. Η VOGE θέτει όλη την τεχνολογία στην διάθεσή σας


Το SR4 είναι ένα από τα καλύτερα GT scooter και η σχέση ποιότητας, εξοπλισμού, τιμής το καθιστούν μία από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις της αγοράς. Οδηγώντας το εκτιμήσαμε τις δυνατότητές του τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, μιας και πρόκειται για scooter που μπορεί άνετα να ταξιδέψει με δύο άτομα και τις αποσκευές του.

Η VOGE βελτιώνει περαιτέρω το SR4 με την προσθήκη προηγμένων συστημάτων ασφαλείας. Η νέα έκδοση θα είναι εξοπλισμένη με σύστημα ραντάρ, που προέρχεται από το adventure DS900X.

voge sr4 max radar 2025 3

Το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSD – Blind Spot Detection) χρησιμοποιεί ένα ραντάρ μικρής εμβέλειας για να ανιχνεύει την κίνηση σε συγκεκριμένες ζώνες γύρω από το scooter. Εάν εντοπιστούν οχήματα σε αυτές τις περιοχές, ένα πορτοκαλί φωτάκι ενεργοποιείται στον αντίστοιχο καθρέπτη, παρέχοντας έγκαιρη προειδοποίηση για πιθανό κίνδυνο. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπως η αλλαγή λωρίδας, όπου ένα επερχόμενο όχημα μπορεί να βρίσκεται σε σημείο που δεν είναι ορατό μέσω των καθρεπτών.

voge sr4 max radar 2025 6

Επιπλέον, όταν ένα όχημα πλησιάζει, το πίσω φωτιστικό σώμα του SR4 αρχίζει να αναβοσβήνει, προειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς για την παρουσία του scooter.
Βασίζεται σε υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα, με ιπποδύναμη 34 ίππων και ροπή 35Nm, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και silent blocks στα σημεία στήριξης, κάτι που εγγυάται βελούδινη λειτουργία σε όλο το εύρος λειτουργίας του.

voge sr4 max radar 2025 2

Το SR4 Max ακολουθεί τα κατασκευαστικά πρότυπα των μοτοσυκλετών της Voge, κάτι που το τοποθετεί στην κατηγορία Premium. Το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι. Εγγύηση αποτελούν και οι μεγάλοι τροχοί των 15” και 14” με τα ελαστικά της Pirelli σε διαστάσεις 120/70 και 150/70 αντίστοιχα, χωρίς αυτό να σημαίνει απώλεια σε αποθηκευτικούς χώρους, απεναντίας, κάτω από τη σέλα μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη, ένα Full Face και ένα τύπου Jet. Οι προδιαγραφές των φρένων μιλούν από μόνες τους, τρία δισκόφρενα διαμέτρου 265mm και τετραπίστονες, ακτινικής στήριξης, δαγκάνες μπροστά. Παράλληλα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το δικάναλο ABS της Continental έχουν τις προδιαγραφές για να αυξήσουν περαιτέρω τα περιθώρια ασφάλειας του οχήματος. Όπως και τα φώτα ημέρας DRL, ο ισχυρός LED προβολέας των 60.000cd και τα φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης ESS, που αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.