27.02.2025
Μπορεί το PG-1 να μην προορίζεται για την Ευρώπη, ωστόσο η Yamaha φέρεται να έχει στα σκαριά ένα Super PG-1 με τον κινητήρα που χρησιμοποιεί στις enty level μοτοσυκλέτα της
Στα τέλη του 2023 είδαμε τον ανταγωνιστή του Hunter Cub της Honda. Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος με τον κύλινδρο σε οριζόντια θέση. Έχει χωρητικότητα 114 κ.εκ. και ισχύ 10 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι ημιαυτόματο τεσσάρων σχέσεων. Αυθεντικό «παπί» δηλαδή.
Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη χαμηλά, αλλά παραμένει προστατευμένη από ένα μεγάλο κάλυμμα. Το PG-1 φρενάρει μέσω ενός δισκόφρενου μπροστά και ενός ταμπούρου πίσω.
Στην λίστα με τα αξεσουάρ βλέπουμε χούφτες για το τιμόνι, ποδιά για τον κινητήρα, μεγαλύτερες σχάρες ακόμη και μία για πάνω από τον προβολέα, number plate, ψηλό μπροστινό φτερό, μάσκα πάνω από το τιμόνι, χρωμιωμένο προστατευτικό εξάτμισης.
Το PG-1 είναι διαθέσιμο στην Ταϊλάνδη σε τιμή 1.280 ευρώ (48.700 μπατ).
Οι συνάδελφοι στο young-machine.com επισημαίνουν την πιθανότητα η Yamaha να αποφασίσει να παράγει ένα "Super" PG-1 , το οποίο θα μπορούσε να ονομαστεί PG-155 . Λάβετε υπόψη ότι το μοντέλο που βλέπετε εδώ είναι δημιούργημα ψηφιακής επεξεργασίας.
Το adventure παπί θα μπορούσε να φέρει τον υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 155cc που βρίσκεται στο Yamaha YZF-R15 . Αυτός ο κινητήρας όχι μόνο θα ήταν πιο ισχυρός , αλλά θα συμμορφωνόταν και με τις αυστηρές ιαπωνικές προδιαγραφές ρύπων (οι οποίες είναι παρόμοιες με τις ευρωπαϊκές). Το συγκεκριμένο supersport συγγενεύει με το Ευρωπαϊκό R125 μας, οπότε αν η Yamaha δημιουργήσει αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να έρθει σε εμάς εξοπλισμένο με αυτόν τον κινητήρα (που μοιράζονται επίσης τα MT-125 και XSR 125).
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.