H KTM έχει ξανά τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο κινητήρα παραγωγής

Ο νέος LC4 έχει ισχύ 79 ίππων


21.02.2025

O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati


Τα οικονομικά προβλήματα δεν πτοούν τους Αυστριακούς. Νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν και η εξέλιξη συνεχίζεται σε όλα τα επίπεδα. Στην έκθεση Moto Austria, λανσαρίστηκε η νέα σειρά 690, μαζί με τα Husqvarna 701. Και οι τέσσερις εκδόσεις, enduro και supermoto, φέρουν την νέα έκδοση του LC4 με ισχύ 79 ίππων.

Μπορεί η μέγιστη ροπή να είναι λίγο μικρότερη στα 73 Nm, ωστόσο η KTM κατάφερε να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι κατασκευαστές με τις προδιαγραφές Euro5+. Μιλάμε για την απώλεια ιπποδύναμης που θεωρείται αναπόφευκτη από την στιγμή που οι προδιαγραφές ρύπων έγιναν αυστηρότερες.

Σύμφωνα λοιπόν με την αυστριακή μάρκα η μέγιστη ισχύς του νέου LC4 φτάνει τους 79 ίππους. Αυτό σημαίνει πως είναι 1,5 ίππους ισχυρότερος από τον μονοκύλινδρο της Ducati που έχει μέγιστη ισχύ 77,5 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και 63 Nm στις 8.000 σ.α.λ.

Τα μοντέλα της KTM και της Husqvarna θα αρχίσουν να πωλούνται το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Εκτός της αύξησης ιπποδύναμης έχουμε μεγαλύτερο βάρος (4 έως 6 κιλά ανάλογα το μοντέλο) και αύξηση ύψους σέλας (έως 9 mm ανάλογα με το μοντέλο).

Επιπλέον και τα 4 θα είναι εξοπλισμένα με νέα οθόνη TFT. Περισσότερα θα γνωρίζουμε με την επίσημη παρουσίαση των νέων μοντέλων που αναμένεται να γίνει σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.