Νεα Μοντελα

H VOGE προετοιμάζει το έδαφος για την παρουσίαση του 625R

Νέο naked με δικύλινδρο κινητήρα 64 ίππων


21.02.2025

Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R


Η πληροφορία ήρθε από την Ισπανία, την χώρα που θα κυκλοφορήσει σε πρώτη φάση το σπορ naked της κινέζικης εταιρείας. Από τον εγχώριο τύπο μαθαίνουμε επίσης πως το 625R, θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Α2 (35Kw).

Σχεδιαστικά εμφανίζεται αλλαγμένο σε σχέση με το 500R, ειδικά στα πλαϊνά. Όλα οι επιφάνειες είναι ανασχεδιασμένες, δημιουργώντας μια πιο δυναμική και παράλληλα κομψή σιλουέτα. Νέο και πολύ πιο όμορφο είναι το τελικό της εξάτμισης, ενώ το μοτέρ αποκτά νέα καπάκια με μπρονζέ φινίρισμα.

Voge 625R 6

Ο εξοπλισμός θα είναι πλούσιος, Mε οθόνη LCD, δικάναλο ABS, φώτα-φλας full led, δικάναλο ABS, εργονομικούς διακόπτες, χωρίς να αποκλείεται να εφοδιάζεται και με Traction Control, αφού υπάρχει αντίστοιχη λυχνία στην οθόνη

Όπως και το νέο adventure της VOGE, το R θα φέρει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 581 κ.εκ.,. με χρονισμό 270ο με αντικραδασμικό άξονα, δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Πληροί τις προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την VOGE η μέγιστη ισχύς του είναι 64 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ., με την ροπή να βρίσκεται στα 58Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ψηφιακό κοντέρ σταματάει στα 170 χλμ/ώρα.

Voge 625R 2

Το περιμετρικό πλαίσιο αποτελείται από χαλύβδινους σωλήνα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο, οι αναρτήσεις είναι της KYB και τα φρένα της Nissin. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο, αλλά δεν διαθέτει ρυθμίσεις, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους μπροστά και έναν πίσω, με συμβατικές δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, η VOGA ανακοινώνει μήκος 2.100 mm, πλάτος 770 mm και ύψος 1.090 mm.

Voge 625R 5

Το πολύ όμορφο naked «πατάει» σε τροχούς 17”, με ελαστικά 120/70 και 160/60, μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το μεταξόνιο είναι 1.445 mm, ενώ η σέλα απέχει 795 mm από το έδαφος. Το ξηρό βάρος είναι 186 κιλά, στα οποία πρέπει να προσθέσουμε τα 16,5 λίτρα καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ του.

Θεωρούμε δεδομένο πως μετά το λανσάρισμά του στην Ισπανία θα έρθει και στην χώρα μας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.