Νεα Μοντελα

Moto Guzzi: Όλα έτοιμα για την επιστροφή του Le Mans

50 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή του


13.02.2025

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιταλία, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της «εταιρείας του αετού» , θα επιστρέψει στην γκάμα της στην επέτειο των 50 ετών από την πρώτη παρουσίασή του


Το 2026 συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη «γέννηση» του Le Mans, ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα, όχι μόνο του Mandello del Lario, αλλά και ολόκληρης της ιταλικής μοτοβιομηχανίας. Και φαίνεται πως όλα τα συστατικά υπάρχουν για να δημιουργήσουν έναν άξιο κληρονόμο.

Η ιστορία του Le Mans

Πρόκειται για μια από τις πιο σπάνιες ιταλικές μοτοσυκλέτες που πήρε το όνομά της από μια γαλλική πίστα! Αναμφισβήτητα το πιο διάσημο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 1976, αποτελώντας την εξέλιξη του V7 Sport του 1971 που ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με τελική 200 χλμ/ώρα, με πεντάρι σαζμάν, ενώ ζύγιζε 200 κιλά. Το Le Mans έφτασε τα 850 κ.εκ., εξοπλίστηκε με διπλά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, θύμιζε πολύ τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της εποχής και έφτασε να γίνει μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στον κόσμο. Σήμερα η πρώτη έκδοση με την κωδική ονομασία Μk1 είναι μία από τις πλέον συλλεκτικές ιταλικές μοτοσυκλέτες. Ακολούθησαν πέντε ακόμη εκδόσεις (MkII, MkIII, MkIV, MkV), ενώ η πιο πρόσφατη, η V11 Le Mans, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2004.

Moto Guzzi 850 Le Mans III 1984

Ο κληρονόμος

Η αναβίωση του Le Mans θα μπορούσε να βασιστεί σε μία από τις δύο πλατφόρμες της Guzzi. Είτε στην V7, είτε στην V100. Στην πρώτη περίπτωση το αποτέλεσμα (V7 Le Mans) θα ήταν μια απλούστερη και πιο προσιτή μοτοσυκλέτα, που θα τοποθετηθεί στην καρδιά της αγοράς ως εναλλακτική λύση στα (όχι πολλά) ρετρό-σπορ μοντέλα που έχουν στην γκάμα τους η BMW και η Triumph. Στη δεύτερη (V100 Le Mans) θα είχαμε την πρώτη modern-classic μοτοσυκλέτα βασισμένη στην πιο σύγχρονη και αποδοτικότερη εκδοχή του εγκάρσια τοποθετημένου V2 κινητήρα. Να θυμίσουμε πως στην συγκεκριμένη πλατφόρμα βασίζονται τα Stelvio και Mandello.

Αν ισχύσει το τελευταίο σενάριο, μιλάμε για ισχύ 115 ίππων, πλήρης ηλέκτρονική σουίτα, quickshifter, ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Οhlins, από το Mandello S, ισχυρότερα φρένα από την Brembo. Στην περίπτωση αυτή θα μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που θα κοστίζει περίπου 18.000€ και θα ερχόταν αντιμέτωπη με τα BMW R 12 S (23.990€) και Triumph Thruxton RS (17.990€)στα 18.095 €.

Moto Guzzi Le Mans 1000

Φυσικά, εάν επιλεγεί, η πλατφόρμα V7 θα μπορούσε να κοστίζει περίπου 10.000 ευρώ. Θα ήταν πιο προσιτό και πιο «πιστό» στο πρώτο μοντέλο, με πιο «παραδοσιακή» τεχνολογία και κυβισμό σχεδόν πανομοιότυπο με εκείνο των Le Mans I, II και III.

Πιστεύουμε πως και αυτό το «ριμέικ» της Moto Guzzi θα στεφθεί από επιτυχία και κατά τη γνώμη μας υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να ξαναδούμε ένα όμορφο Le Mans. Αν παρουσιαστεί στην EICMA 2025, το timing θα ήταν τέλειο για να δούμε το μοντέλο στους δρόμους το Le Mans μετά από πενήντα χρόνια.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μέχρι να το κάνουμε θα αναρωτιόμαστε πως είναι να ταξιδεύεις με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Και δεν μιλάμε για 200 και 300 χλμ αλλά για 1.366 και μάλιστα σε 24 ώρες
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα adventure από τα πλέον ικανά στο χώμα. Η Holy Moly από την Λισαβώνα με αυτό το ρετρό kit θέλει να τονίσει ακόμη περισσότερο την enduro φύση του Tenere
Η εταιρεία του Rimini παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας που φέτος αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike
Μετά την έλευση του Ninja ZX-4R το 2023, όλα έδειχναν ότι η Kawasaki θα προχωρούσε στην παραγωγής ενός τουλάχιστον γυμνού μοντέλου με τον ίδιο κινητήρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.