Νεα Μοντελα

Hero X-Pulse 421: Το "διαβατήριο" για την Ευρώπη

Με νέο κινητήρα και ένα adventure μοντέλο "κομμένο και ραμμένο" στα ευρωπαϊκά γούστα


31.01.2025

Η Hero μπορεί να είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες μοτοσυκλετών στον κόσμο, αλλά μέχρι τώρα εστίαζε σε μοντέλα μικρού κυβισμού και στην εγχώρια αγορά της Ινδίας. Αυτό αλλάζει καθώς η μάρκα αρχίζει να στρέφει την προσοχή της στις εξαγωγές

Εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025 και φέτος θα δούμε την κυκλοφορία νέων υγρόψυκτων μοτοσυκλετών με κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία τους.

Το πρώτο από αυτά τα νέα ποδήλατα έχει εμφανιστεί τώρα σε σχέδια, δείχνοντας ένα adventure βασισμένο σε έναν υγρόψυκτο μοοκύλινδρο κινητήρα. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είχε παρουσιαστεί τον Νοέμβριο όταν ο Hero αποκάλυψε σχέδια στην EICMA στο Μιλάνο ενός επερχόμενου μοντέλου που ονομάζεται XPulse 421.

Ο αριθμός 421 σχετίζεται με τη χωρητικότητα της κινητήρα. Μπορεί ο κυβισμός να μην είναι ιδιαίτερα μεγάλος, αλλά σχεδόν τα εκατομμύρια μοτοσυκλετών που πουλάει η Hero κάθε χρόνο (5,9 εκατομμύρια το 2024) έχουν λιγότερα από το μισά από αυτά τα κυβικά. Η εταιρεία προσφέρει μόνο ένα μοντέλο που είναι μεγαλύτερο - το Mavrick 440, που βασίζεται στο Harley-Davidson X440 που σχεδίασε και κατασκευάζει επίσης η Hero - αλλά αυτό είναι αερόψυκτο, μονοκύλινδρο. Επιπλέον, το γεγονός ότι η Hero παρουσίασε το XPulse 421 στην EICMA είναι σημαντικό. Πρόκειται για την επέκταση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, που αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Το XPulse 421 αναμένεται να αποδίδει περίπου 40 ίππους. Ο σχεδιασμός έχει σαφείς αναφορές στην μοτοσυκλέτα με την οποία η Hero συμμετέχει στο Dakar. Ένα ημιτελές πρωτότυπο του XPulse 421 είχε παρουσιαστεί το 2020 και στα νέα σχέδια φαίνεται να έχει χρησιμοποιηθεί το ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα, σε συνδυασμό με ψαλίδι αλουμινίου και ανεστραμμένο πιρούνι. Ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν του Karizma XMR 210cc, το πρώτο υγρόψυκτο με δύο εκκενετροφόρους της Hero, αλλά υπερκυβισμένος στα 421cc. Δεδομένου ότι ο κινητήρας των 210 κ.εκ. αποδίδει 25 ίππους, η μεγάλη έκδοση είναι πιθανό να φτάνει τους 40 ίππους.

Θεωρούμε βέβαιο ότι ο κινητήρας των 421cc, θα βρει και σε άλλα μοντέλα εφαρμογή.

Η Hero έχει ανακοινώσει την έναρξη της εμπορικής της δραστηριότητας στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο το δεύτερο εξάμηνο του 2025 (έχουν υπογραφεί ήδη συμφωνίες με διανομείς σε πολλές χώρες) και η μακροπρόθεσμη πρόθεση της εταιρείας είναι να έχει παγκόσμια παρουσία. Δεδομένου ότι είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, είναι σίγουρο πως η επέκταση θα είναι επιτυχής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati
Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R
Η SYM δίνει έμφαση στην άνεση και την τεχνολογία αιχμής. Το TTLBT θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της εταιρείας και θα θέσει νέα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στην κατηγορία των μεγάλων scooter
Στις 17 Φεβρουαρίου ο Ισπανός έγινε 32 και η ιταλική εταιρεία του έκανε δώρο την μοτοσυκλέτα που έκανε προπόνηση το χειμώνα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.