Νεα Μοντελα

H CFMΟΤΟ αναβιώνει τα τετρακύλινδρα supersport 750

Πρώτες φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά του 750SR


    11.12.2024

    Η CFMΟΤΟ μετά τα μονοκύλινδρα 250SR & 300SR, το δικύλινδρο 450SR, το τετρακύλινδρο 500SR VOOM και το τρικύλινδρο 675SR-R, παρουσιάζει ένα ακόμη supersport με τετρακύλινδρο κινητήρα που μας θυμίζει τα «παλιά»


    Μια φορά και έναν καιρό υπήρχαν τετρακύλινδρα 750. Honda VFR και RVF 750, Suzuki GSX-R 750, Yamaha FZR 750 και YZF R7, Kawasaki ZXR 750 και ΖΧ-7R, MV Agusta F4 750. Αποτελούσαν την μέση λύση μεταξύ των υστερικών 600αριών και των πανίσχυρων 1000αριών. Πάνω τους βασίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Οι εποχές άλλαξαν όμως και οι κατασκευαστές εγκατέλειψαν τα 750.

    H εταιρεία που έρχεται να αναβιώσει αυτήν την κατηγορία είναι η CFMOTO, αφού τις τελευταίες ώρες έχει έρθει στην δημοσιότητα μια φωτογραφία και μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά του 750SR, το οποίο διαθέτει έναν κινητήρα 749 cc με 4 κυλίνδρους σε σειρά, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 82 kW (111,5 hp). Η τελική ταχύτητα αναμένεται να φτάνει τα 230 km/h.

    Το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις με εντυπωσιακά αεροδυναμικά φτερά, παρόμοια με εκείνα του CFMΟΤΟ 675 SR-R. Ο συνδυασμός επιθετικής σχεδίασης και λεπτομερειών, όπως οι αεραγωγοί και τα τελικά της εξάτμισης, προσδίδουν στο μοντέλο έναν μοναδικό χαρακτήρα.

    Ένα από τα πιο ξεχωριστά χαρακτηριστικά είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο ατηλεσκοπικό, οι μπροστινές δαγκάνες της Brembo διαθέτουν ακτινική στήριξη, ενώ οι δίσκοι φέρουν αεραγωγούν.

    Με βάρος 213 κιλά, το 750SR θεωρείται σχετικά βαρύ για την κατηγορία. Ωστόσο, το μικρό μεταξόνιο των 1.419 mm εξασφαλίζει ευελιξία.

    Η επίσημη ημερομηνία λανσαρίσματος δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, αλλά η CFMΟΤΟ αναμένεται να παρουσιάσει το μοντέλο πρώτα στην Κίνα και στη συνέχεια στην ευρωπαϊκή αγορά. Και όλα αυτά εν αναμονή του superbike με τον V4 κινητήρα των 209 ίππων που παρουσιάστηκε στην EICMA.

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    Η premium εργοστασιακή εγγύηση, η οποία είναι εντελώς δωρεάν, θα εξασφαλίσει έως και τέσσερα χρόνια κάλυψης για ορισμένες μοτοσυκλέτες KTM των κατηγοριών street και travel
    O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati
    Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R
    Η SYM δίνει έμφαση στην άνεση και την τεχνολογία αιχμής. Το TTLBT θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της εταιρείας και θα θέσει νέα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στην κατηγορία των μεγάλων scooter

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.