Sigma Motorsports: Η επίθεση των κλώνων!

Είναι γνωστό πως οι Κινέζοι μπορούν να αντιγράψουν τα πάντα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  05.03.2018

Το iphone αποδείχθηκε «ευκολάκι», τα Nike και τα adidas «παιχνιδάκι». Στα μηχανάκια θα κολλούσαν οι Κινέζοι;

Είναι αδίστακτοι οι τύποι. Ευρωπαϊκά και ιαπωνικά supersport και naked βγαίνουν από τα εργοστάσια κατά χιλιάδες και διοχετεύονται σε αγορές από το Πακιστάν όπου και ξεπουλάνε τρελά. Μόνο μην πάθει τίποτα κάποιος από τους ηγέτες των ταλιμπάν πάνω σε καμιά μικρογραφία BMW S1000RR, γιατί δεν θα μείνει ζάντα!

 valentino action

H Sigma Motorsports είναι η εταιρεία που εμπορεύεται τους μοτοσυκλετιστικούς κλώνους της παγκόσμιας βιομηχανίας. Μπαίνοντας στο site της, αρχικά μπερδεύεσαι. Πιστεύεις πως οι μοτοσυκλέτες που βλέπεις είναι customαρισμένα μοντέλα κακόγουστων Ασιατών. Όμως συνειδητοποιείς γρήγορα πως στις φωτογραφίες εικονίζονται αντίγραφα μερικών εκ των καλύτερων μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Wing 5

BMW S1000RR, Ducati 1098, Honda CBR 1000R με κινητήρες δικυλίνδρους, υγρόψυκτους 350 κ.εκ., με full heavy sound, όπως αναγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Αλλά και μικρότερες που ομοιάζουν με τα εντυπωσιακά commuter των ιαπωνικών, ευρωπαϊκών εταιρειών και ινδικών. Kawasaki Z300 και Ninja 300, Yamaha R3, KTM 200 Duke, Honda CBR 250R, Benelli BN 300, ακόμη και Bajaj Pulsar RS 200 με κινητήρες αερόψυκτους και υγρόψυκτους από 150 έως 250 κ.εκ.

Η εταιρεία παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας σε όλες τις μοτοσυκλέτες της για 1.500 χλμ. Καλά διαβάσατε! Μετά ο Θεός μαζί σας!

Τα ονόματά τους προκαλούν ρίγη. Gladiator, Scorpion, Cyclone, Lion, Wing, Thunder, Skyline, Conquer. Το αγαπημένο μας μοντέλο… μα φυσικά το Valentino!

1098

Ducati 1098 – Warrior 350

Ο κινητήρας του είναι δικύλινδρος, αλλά εν σειρά και όχι L. Κάτι θα ξέρουν περισσότερο από αυτούς εκεί στο Borgo Panigale. Όσο για την εξάτμιση, τα πράγματα περιπλέκονται, αφού στους Κινέζους άρεσαν περισσότερο οι τέσσερις απολήξεις της MV Agusta από τα δύο χοντροκομμένα τελικά του 1098.

1098 exhaust

Η baby Panigale βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης με το όνομα Vongola!

BMW S1000RR – Scorpion 350RR

scorpion r

Εδώ οι αντιγραφείς τα έδωσαν όλα. Ακόμη και την έλικα της BMW παραποίησαν, ωστόσο όχι τόσο πολύ ώστε να μοιάζει και πάλι με έλικα. Ίδιο μοτέρ με το Warrior, αλλά με πλαίσιο χυτό και ψαλίδι χυτό και όχι χωροδικτύωμα, όπως το Warrior. Kερασάκι στην τούρτα αποτελεί το χρώμα του ψαλιδιού που ακολουθεί αυτό του φέρινγκ. Για πάρτε ιδέες εκεί στη Γερμανία.

Valentino 350 & 250

val 350

Δεν ήταν δυνατό να διαπράξουν τόσο μεγάλη ύβρη προς τον «θεό». Η μοτοσυκλέτα που φέρει το όνομά του δεν θα μπορούσε να μην ήταν πρωτότυπη, αλλά μοιάζει πολύ με το Honda CBR 250RR που δεν έχει έρθει στην Ευρώπη. Πάντως έχει τον δυνατό κινητήρα της εταιρείας και το πλαίσιό του φέρει χυτά τμήματα αλλά και δοκούς. Σε λίγο καιρό θα πωλείται με το αυτόγραφο του «γιατρού» στο ρεζερβουάρ. Σιγά το δύσκολο!

Kawasaki Z300 – Wing 150

wing 7

Έχουμε και λέμε. Kawasaki Z300 με κινητήρα 150 κ.εκ. και όνομα Wing. Προσέξτε λεπτομέρεια. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στα πλαϊνά πλαστικά, η μάσκα είναι αντιγραφή από τα μεγαλύτερα Z, ενώ το Ninja αναγράφεται στο ρεζερβουάρ, για να θυμίζει περισσότερο Kawasaki.

Bajaj Pulsar RS 200 – Lion 150

Lion 1

Οι αθεόφοβοι κλωνοποιούν ήδη οικονομικές μοτοσυκλέτες. Το 200άρι Pulsar RS γίνεται 150άρι και είναι έτοιμο να χιμήξει στους δρόμους του Πακιστάν με το όνομα Lion!

ΚΤΜ 200 Duke – Rokk

Rokk 2

Χωροδικτύωμα, εξάτμιση κάτω από το μοτέρ, δισκόφρενα κυματιστά και πράσινο χρώμα για το ξεκάρφωμα. Η κλωνοποίηση του Duke είναι απολύτως επιτυχημένη. Λέμε τώρα...

Honda CBR250 – YCR 150

Honda CBR250

Μια κλωνοποίηση που σέβεται τον εαυτό της, δηλαδή ενός supersport της Honda, δεν θα μπορούσε να ήταν βαμμένη σε άλλα χρώματα εκτός από αυτά της Repsol. Φυσικά, δεν αναφέρεται πουθενά η ονομασία του ισπανικού κολοσσού πετρελαιοειδών. Στη θέση του έχει γραφτεί Pereγrin Falcon (γεράκι πετρίτης). Το «εργαλείο» έχει και racing εξάτμιση και φοράει υγρόψυκτο μοτέρ.

Νeon 150

NEON 1

Σπάω το κεφάλι μου να δω τι στο δι@#@@ μού θυμίζει το Neon. Κάτι σε Diavel με μοτέρ 150 κ.εκ. και good sound όπως αναγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Προσέξτε το προστατευτικό κάγκελο που αρχικά νόμιζα πως ήταν το πλαίσιο. Oh my god!


Τέλος. Δεν περιγράφω άλλο. Δείτε τα μόνοι σας!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.