Sigma Motorsports: Η επίθεση των κλώνων!
Είναι γνωστό πως οι Κινέζοι μπορούν να αντιγράψουν τα πάντα
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 05.03.2018
Το iphone αποδείχθηκε «ευκολάκι», τα Nike και τα adidas «παιχνιδάκι». Στα μηχανάκια θα κολλούσαν οι Κινέζοι;
Είναι αδίστακτοι οι τύποι. Ευρωπαϊκά και ιαπωνικά supersport και naked βγαίνουν από τα εργοστάσια κατά χιλιάδες και διοχετεύονται σε αγορές από το Πακιστάν όπου και ξεπουλάνε τρελά. Μόνο μην πάθει τίποτα κάποιος από τους ηγέτες των ταλιμπάν πάνω σε καμιά μικρογραφία BMW S1000RR, γιατί δεν θα μείνει ζάντα!
H Sigma Motorsports είναι η εταιρεία που εμπορεύεται τους μοτοσυκλετιστικούς κλώνους της παγκόσμιας βιομηχανίας. Μπαίνοντας στο site της, αρχικά μπερδεύεσαι. Πιστεύεις πως οι μοτοσυκλέτες που βλέπεις είναι customαρισμένα μοντέλα κακόγουστων Ασιατών. Όμως συνειδητοποιείς γρήγορα πως στις φωτογραφίες εικονίζονται αντίγραφα μερικών εκ των καλύτερων μοτοσυκλετών στον κόσμο.
BMW S1000RR, Ducati 1098, Honda CBR 1000R με κινητήρες δικυλίνδρους, υγρόψυκτους 350 κ.εκ., με full heavy sound, όπως αναγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Αλλά και μικρότερες που ομοιάζουν με τα εντυπωσιακά commuter των ιαπωνικών, ευρωπαϊκών εταιρειών και ινδικών. Kawasaki Z300 και Ninja 300, Yamaha R3, KTM 200 Duke, Honda CBR 250R, Benelli BN 300, ακόμη και Bajaj Pulsar RS 200 με κινητήρες αερόψυκτους και υγρόψυκτους από 150 έως 250 κ.εκ.
Η εταιρεία παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας σε όλες τις μοτοσυκλέτες της για 1.500 χλμ. Καλά διαβάσατε! Μετά ο Θεός μαζί σας!
Τα ονόματά τους προκαλούν ρίγη. Gladiator, Scorpion, Cyclone, Lion, Wing, Thunder, Skyline, Conquer. Το αγαπημένο μας μοντέλο… μα φυσικά το Valentino!
Ducati 1098 – Warrior 350
Ο κινητήρας του είναι δικύλινδρος, αλλά εν σειρά και όχι L. Κάτι θα ξέρουν περισσότερο από αυτούς εκεί στο Borgo Panigale. Όσο για την εξάτμιση, τα πράγματα περιπλέκονται, αφού στους Κινέζους άρεσαν περισσότερο οι τέσσερις απολήξεις της MV Agusta από τα δύο χοντροκομμένα τελικά του 1098.
Η baby Panigale βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης με το όνομα Vongola!
BMW S1000RR – Scorpion 350RR
Εδώ οι αντιγραφείς τα έδωσαν όλα. Ακόμη και την έλικα της BMW παραποίησαν, ωστόσο όχι τόσο πολύ ώστε να μοιάζει και πάλι με έλικα. Ίδιο μοτέρ με το Warrior, αλλά με πλαίσιο χυτό και ψαλίδι χυτό και όχι χωροδικτύωμα, όπως το Warrior. Kερασάκι στην τούρτα αποτελεί το χρώμα του ψαλιδιού που ακολουθεί αυτό του φέρινγκ. Για πάρτε ιδέες εκεί στη Γερμανία.
Valentino 350 & 250
Δεν ήταν δυνατό να διαπράξουν τόσο μεγάλη ύβρη προς τον «θεό». Η μοτοσυκλέτα που φέρει το όνομά του δεν θα μπορούσε να μην ήταν πρωτότυπη, αλλά μοιάζει πολύ με το Honda CBR 250RR που δεν έχει έρθει στην Ευρώπη. Πάντως έχει τον δυνατό κινητήρα της εταιρείας και το πλαίσιό του φέρει χυτά τμήματα αλλά και δοκούς. Σε λίγο καιρό θα πωλείται με το αυτόγραφο του «γιατρού» στο ρεζερβουάρ. Σιγά το δύσκολο!
Kawasaki Z300 – Wing 150
Έχουμε και λέμε. Kawasaki Z300 με κινητήρα 150 κ.εκ. και όνομα Wing. Προσέξτε λεπτομέρεια. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στα πλαϊνά πλαστικά, η μάσκα είναι αντιγραφή από τα μεγαλύτερα Z, ενώ το Ninja αναγράφεται στο ρεζερβουάρ, για να θυμίζει περισσότερο Kawasaki.
Bajaj Pulsar RS 200 – Lion 150
Οι αθεόφοβοι κλωνοποιούν ήδη οικονομικές μοτοσυκλέτες. Το 200άρι Pulsar RS γίνεται 150άρι και είναι έτοιμο να χιμήξει στους δρόμους του Πακιστάν με το όνομα Lion!
ΚΤΜ 200 Duke – Rokk
Χωροδικτύωμα, εξάτμιση κάτω από το μοτέρ, δισκόφρενα κυματιστά και πράσινο χρώμα για το ξεκάρφωμα. Η κλωνοποίηση του Duke είναι απολύτως επιτυχημένη. Λέμε τώρα...
Honda CBR250 – YCR 150
Μια κλωνοποίηση που σέβεται τον εαυτό της, δηλαδή ενός supersport της Honda, δεν θα μπορούσε να ήταν βαμμένη σε άλλα χρώματα εκτός από αυτά της Repsol. Φυσικά, δεν αναφέρεται πουθενά η ονομασία του ισπανικού κολοσσού πετρελαιοειδών. Στη θέση του έχει γραφτεί Pereγrin Falcon (γεράκι πετρίτης). Το «εργαλείο» έχει και racing εξάτμιση και φοράει υγρόψυκτο μοτέρ.
Νeon 150
Σπάω το κεφάλι μου να δω τι στο δι@#@@ μού θυμίζει το Neon. Κάτι σε Diavel με μοτέρ 150 κ.εκ. και good sound όπως αναγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Προσέξτε το προστατευτικό κάγκελο που αρχικά νόμιζα πως ήταν το πλαίσιο. Oh my god!
Τέλος. Δεν περιγράφω άλλο. Δείτε τα μόνοι σας!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.