Aprilia Tuareg 457: Από την έρημο στην EICMA
Το νέο δικύλινδρο adventure δοκιμάζεται στην έρημο
25.10.2024
Ένα δικύλινδρο Aprilia 450 συμμετέχει στον αγώνα Africa Eco Race , με αναβάτη τον Marco Menichini. Σας θυμίζει κάτι;
Η προηγούμενη παρουσία της εταιρείας στο Dakar Rally το 2010, ήταν με τα RXV 4.5 της Team Giofil. Εκείνη την εποχή, ο V2 κινητήρας, που σχεδιάστηκε από τον μηχανικό Ampelio Macchi, απέδειξαν την αξία τους, ξεπερνώντας κατά πολύ τους μονοκύλινδρους της ίδιας κατηγορίας. Αν και η Aprilia εγκατέλειψε το εγχείρημα τότε, το 2025 σηματοδοτεί την επάνοδό της στον κόσμο των ράλι με μια νέα πρόταση.
Η επιστροφή θα γίνει με το Tuareg 457, που αναμένεται να πάρει τον «δρόμο της παραγωγής». Το νέο δικύλινδρο της Aprilia αναπτύχθηκε από την επίσημη ομάδα ράλι της εταιρείας, την Team Guareschi, η οποία πρόσφατα κατέκτησε την κατηγορία δικύλινδρων στο ιταλικό πρωτάθλημα rally-raid, και κέρδισε στο Africa Eco Race 2024 με το Tuareg 660.
Η μοτοσυκλέτα εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμή στην Τυνησία, από τον πρωταθλητή της Aprilia, Jacopo Cerutti, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για τη συμμετοχή της ιταλικής εταιρείας στους επερχόμενους αγώνες. Οι πληροφορίες υποδεικνύουν πως το Tuareg 457 διαθέτει έναν δικύλινδρο κινητήρα, βασισμένο στα αυτόν που έχουμε δει στο RS 457, κατάλληλα τροποποιημένο για τις ανάγκες των ράλι. Στην εργοστασιακή του μορφή, ο κινητήρας αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.400 σ.α.λ., αλλά στην αγωνιστική του έκδοση θα ξεπερνά τους 55 ίππους, με δυνατότητα περιστροφής έως τις 10.500 σ.α.λ., και μέγιστη ταχύτητα πάνω από 170 χλμ./ώρα.
Η λιτή σχεδίαση του Tuareg 457 ενισχύει την απόδοση και την ανθεκτικότητα στις δύσκολες συνθήκες των ράλι. Το ξηρό βάρος του εκτιμάται κάτω από 160 kg, ενώ τα ρεζερβουάρ προσφέρουν συνολική χωρητικότητα 30 λίτρων. Το πλαίσιο του Tuareg 457 προέρχεται από το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το Tuareg 660, και αποτελείται από ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο ψαλίδι, αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού και πιρούνι Ohlins ειδικά προσαρμοσμένο από την Andreani Racing.
Tο Tuareg 457 ενσωματώνει κλασικά αισθητικά στοιχεία που ανακαλούν τις εποχές του θρυλικού Ράλι Τουαρέγκ της δεκαετίας του ’90. Ο διπλός προβολέας και το λευκό χρώμα αποτελούν μια ξεκάθαρη αναφορά στην ιστορία της Aprilia στους αγώνες ερήμου, ενώ η προσθήκη του αριθμού 457 στην ουρά προδίδει τη νέα του ταυτότητα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Tuareg 457 στην αγωνιστική και «πολιτική» του μορφή θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση EICMA. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα η τιμή στην γειτονική μας χώρα θα βρίσκεται λίγο πάνω από 7.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.