Yamaha: Έρχεται και “μικρότερο” Niken

Ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρίας δήλωσε πως έρχονται και άλλες τρίροδες μοτοσυκλέτες


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  27.02.2018

H πρώτη τρίροδη μοτοσυκλέτα που είδαμε στα τέλη του 2017 “έρχεται”, όμως τα πλάνα της Yamaha περιλαμβάνουν και άλλα Niken

 Μιλώντας στην εκδήλωση που διοργανώθηκε για την ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha, Yoshihiro Hidaka, δήλωσε: «Η εταιρεία μας θέλει να εισάγει νέα μοντέλα που θα διευκολύνουν την κίνηση στην πόλη και θα προσελκύσουν νέους αναβάτες. Μετά την έναρξη της κυκλοφορίας του Tricity το 2014, συνεχίσαμε την έρευνα για τις τρίροδες μοτοσυκλέτες και scooter. Στο Tokyo Motor Show του 2017 παρουσιάσαμε το πρωτοποριακό Niken, το οποίο θα κυκλοφορήσει φέτος».

Niken350 2

Κατά την ομιλία του Hidaka σε μία συνοδευτική διαφάνεια αχνοφαινόταν ένα μοντέλο που είχε τοποθετηθεί ανάμεσα στο Tricity και το Niken. Όπως γίνεται κατανοητό το νέο τρίκυκλο της Yamaha θα είναι πιθανότατα μεσαίου κυβισμού, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του scooter των 125 κ.εκ. και της μοτοσυκλέτας για την οποία έχει χρησιμοποιηθεί το τρικύλινδρο μοτέρ του ΜΤ-09.

Niken350 1

Τα ιαπωνικά περιοδικά ανέφεραν πρόσφατα πως το νέο μοντέλο πιθανότατα θα μοιάζει στο  Niken και θα τροφοδοτείται από τον 321κ.εκ. δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του MT-03 και YZF-R3.

Niken350 4

Αυτή η κίνηση θα μπορούσε να βρει αρκετούς αγοραστές και στην Ευρώπη. Αυτό γιατί μια μοτοσυκλέτα με τον κυβισμό που προαναφέραμε, θα μπορούσε να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. 

Έτσι θα αποτελέσει το πρώτο σκαλοπάτι για κάποιον νέο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και της φιλοσοφίας της Yamaha.

 

Yamaha: Έρχονται και “μικρότερα” Niken


Ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρίας δήλωσε πως έρχονται και άλλες τρίροδες μοτοσυκλέτες


H πρώτη τρίροδη μοτοσυκλέτα που είδαμε στα τέλη του 2017 “έρχεται” όμως τα πλάνα της Yamaha περιλαμβάνουν και άλλα Niken


Μιλώντας στην εκδήλωση που διοργανώθηκε για την ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha, Yoshihiro Hidaka, δήλωσε: «Η εταιρεία μας θέλει να εισάγει νέα μοντέλα που θα διευκολύνουν την κίνηση στην πόλη και θα προσελκύσουν νέους αναβάτες.»


«Μετά την έναρξη της κυκλοφορίας του Tricity το 2014, συνεχίσαμε την έρευνα για τις τρίροδες μοτοσυκλέτες και scooter. Στο Tokyo Motor Show του 2017 παρουσιάσαμε το πρωτοποριακό Niken, το οποίο θα κυκλοφορήσει φέτος”


Κατά την ομιλία του Hidaka σε μία συνοδευτική διαφάνεια αχνοφαινόταν ένα μοντέλο που είχε τοποθετηθεί ανάμεσα στο Tricity και το Niken. Όπως γίνεται κατανοητό το νέο τρίκυκλο της Yamaha θα είναι πιθανότατα μεσαίου κυβισμού, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του scooter των 125 κ.εκ. και της μοτοσυκλέτας για την οποία έχει χρησιμοποιηθεί το τρικύλινδρο μοτέρ του ΜΤ-09.


Τα ιαπωνικά περιοδικά ανέφεραν πρόσφατα πως το νέο μοντέλο πιθανότατα θα μοιάζει στο  Niken και θα τροφοδοτείται από τον 321κ.εκ. δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του MT-03 και YZF-R3.


Αυτή η κίνηση θα μπορούσε να βρει αρκετούς αγοραστές και στην Ευρώπη. Αυτό γιατί μια μοτοσυκλέτα με τον κυβισμό που προαναφέραμε, θα μπορούσε να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2.

Έτσι θα αποτελέσει το πρώτο σκαλοπάτι για κάποιον νέο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και της φιλοσοφίας της Yamaha.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.