Νεα Μοντελα

SYM ADXTG 400: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το υβριδικό scooter

Παρουσιάστηκε στην χώρα μας


27.09.2024

Η SYM παρουσίασε στη χώρα μας το ολοκαίνουργιο ADXTG 400. Τι νέο φέρνει στην κατηγορία των υβριδικών scooter το μοντέλο της Νο1 εταιρείας σε πωλήσεις στην Ελλάδα;


Η κατηγορία crossover scooter συνεχώς μεγαλώνει και οι περισσότεροι κατασκευαστές, αντλώντας έμπνευση από το X-ADV, τον γενάρχη της κατηγορίας, παρουσιάζουν μοντέλα που του μοιάζουν μόνο σε εμφάνιση. Τα περισσότερα είναι τυπικά scooter με λίγο πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση, με κάποια να υιοθετούν πιρούνι μοτοσυκλέτας. Η SYM «ρίχνει στη μάχη» το πρώτο crossover scooter με αρχιτεκτονική μοτοσυκλέτας στην «μεσαία» κατηγορία 300-400 κ.εκ.

1536 1024

Το ADXTG 400 μπορεί να συγκριθεί μόνο με το X-ADV. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας, βασίζεται σε αυτό του MAXSYM TL αλλά έχει δεχθεί αλλαγές για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του ADXTG.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο και το ψαλίδι είναι αλουμινίου, 20% μακρύτερο και 7 κιλά ελαφρύτερο από του MAXSYM. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα.

1536 1024 5

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, προδιαγραφών Euro5+. Με χωρητικότητα 399 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 3,78 kgm ροπή στις 5.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την SYM το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 4.500 σ.α.λ. Φέρει δύο αντικραδασμικούς άξονες, για ομαλότερη λειτουργία, και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (HYPER-VVS), που ενεργοποιείται στις 5.500 .σ.α.λ. ρυθμίζοντας το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής.

1024 953 1

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι, με στελέχη διαμέτρου 41 χλστ. και διαδρομή 140 χλστ. και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο που διαθέτει σύστημα μοχλισμού και έχει διαδρομή 115 χλστ.

To σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό. Μπροστά ο δίσκος 275 χλστ. συνδυάζεται με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήριξης και πίσω ένας 233 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS Bosch 10.3MB, στην off road ρύθμιση απενεργοποιείται στον πίσω τροχό και επεμβαίνει πιο αργά στον μπροστινό. Για να τονίσει τις off road δυνατότης του ADXGT η SYM δίνει την επιλογή απενεργοποίησης και του traction control.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά (ελαστικό 120/70) και 14 ιντσών πίσω (ελαστικό 150/70). Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι διπλού χαρακτήρα προερχόμενα από την Maxxis.

REAR LIGHTS

Το μήκος του ADXTG είναι 2.166 χλστ., με μεταξόνιο 1.535 χλστ. με την σέλα να βρίσκεται 790 χλστ. από το έδαφος. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.

Η σχεδίαση, ειδικότερα το μπροστινό μέρος, αντλεί έμπνευση από τον Σμιλόδοντα (sabre tooth). Τα φώτα ημέρας θυμίζουν τους κυνόδοντες του αιλουροειδούς. Γενικά το «σώμα» του ADXTG είναι γεμάτο γωνίες δημιουργώντας μια αθλητική σιλουέτα που χωρίς να διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας είναι πολύ μοντέρνο και αρκετά δυναμικό.

LED FRONT LIGHTS

Στο μπροστινό μέρος, εκτός από τους «κυνόδοντες» δεσπόζουν οι δίδυμοι προβολείς. Η ζελατίνα αποσπάται από τα πλαστικά και ρυθμίζεται χειροκίνητα και πολύ εύκολα σε δύο θέσεις. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη LCD που ρυθμίζεται από δύο διακόπτες που βρίσκονται στη βάση της και όχι στο τιμόνι. Οι διακόπτες είναι στάνταρ, η σέλα μεγάλη, ενώ για τον συνεπιβάτη έχουν προβλεφθεί αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές. Υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό σταντ, προστατευτικές χούφτες, θύρα USB, αλλά όχι σχάρα.

LCD DISPLAY

Το σύστημα keyless είναι στάνταρ με τον διακόπτη να βρίσκεται κάτω από το τιμόνι και από αυτόν να ενεργοποιείται το ADXTG, να ανοίγει η σέλα και το κάλυμμα της τάπας ρεζερβουάρ.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί ακολουθούν οι οδηγικές μας εντυπώσεις από τα πρώτα μας χιλιόμετρα με το ADXTG στην Ελλάδα. 

DR6 0790

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το SWM Gran Turismo 650 ενσωματώνει την ακαταμάχητη γοητεία των μοτοσυκλετών της δεκαετίας του ’70, διατηρώντας αυστηρά την κλασική παράδοση σε όλα τα χαρακτηριστικά του
Με την πρώτη ματιά, η εμφάνιση του 703R ξεχωρίζει και δείχνει άμεσα την ταυτότητα της Zontes. Χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη, δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, ιδιαίτερα όταν το μοντέλο φέρει τον τρικύλινδρο κινητήρα των 699 κ.εκ.
Οι «παλιοί» θα θυμηθούν την πρώτη γενιά που έμεινε στην παραγωγή από το 1995 έως το 2002
Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση με Triumph Τ120 στο περίφημο άλμα πάνω από το σιντριβάνι του Caesar’s Palace, η βρετανική εταιρεία αποφάσισε να τον τιμήσει με δύο συλλεκτικές εκδόσεις της Rocket 3

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.