SYM ADXTG 400: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το υβριδικό scooter
Παρουσιάστηκε στην χώρα μας
27.09.2024
Η SYM παρουσίασε στη χώρα μας το ολοκαίνουργιο ADXTG 400. Τι νέο φέρνει στην κατηγορία των υβριδικών scooter το μοντέλο της Νο1 εταιρείας σε πωλήσεις στην Ελλάδα;
Η κατηγορία crossover scooter συνεχώς μεγαλώνει και οι περισσότεροι κατασκευαστές, αντλώντας έμπνευση από το X-ADV, τον γενάρχη της κατηγορίας, παρουσιάζουν μοντέλα που του μοιάζουν μόνο σε εμφάνιση. Τα περισσότερα είναι τυπικά scooter με λίγο πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση, με κάποια να υιοθετούν πιρούνι μοτοσυκλέτας. Η SYM «ρίχνει στη μάχη» το πρώτο crossover scooter με αρχιτεκτονική μοτοσυκλέτας στην «μεσαία» κατηγορία 300-400 κ.εκ.
Το ADXTG 400 μπορεί να συγκριθεί μόνο με το X-ADV. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας, βασίζεται σε αυτό του MAXSYM TL αλλά έχει δεχθεί αλλαγές για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του ADXTG.
Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο και το ψαλίδι είναι αλουμινίου, 20% μακρύτερο και 7 κιλά ελαφρύτερο από του MAXSYM. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, προδιαγραφών Euro5+. Με χωρητικότητα 399 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 3,78 kgm ροπή στις 5.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την SYM το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 4.500 σ.α.λ. Φέρει δύο αντικραδασμικούς άξονες, για ομαλότερη λειτουργία, και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (HYPER-VVS), που ενεργοποιείται στις 5.500 .σ.α.λ. ρυθμίζοντας το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι, με στελέχη διαμέτρου 41 χλστ. και διαδρομή 140 χλστ. και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο που διαθέτει σύστημα μοχλισμού και έχει διαδρομή 115 χλστ.
To σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό. Μπροστά ο δίσκος 275 χλστ. συνδυάζεται με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήριξης και πίσω ένας 233 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS Bosch 10.3MB, στην off road ρύθμιση απενεργοποιείται στον πίσω τροχό και επεμβαίνει πιο αργά στον μπροστινό. Για να τονίσει τις off road δυνατότης του ADXGT η SYM δίνει την επιλογή απενεργοποίησης και του traction control.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά (ελαστικό 120/70) και 14 ιντσών πίσω (ελαστικό 150/70). Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι διπλού χαρακτήρα προερχόμενα από την Maxxis.
Το μήκος του ADXTG είναι 2.166 χλστ., με μεταξόνιο 1.535 χλστ. με την σέλα να βρίσκεται 790 χλστ. από το έδαφος. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.
Η σχεδίαση, ειδικότερα το μπροστινό μέρος, αντλεί έμπνευση από τον Σμιλόδοντα (sabre tooth). Τα φώτα ημέρας θυμίζουν τους κυνόδοντες του αιλουροειδούς. Γενικά το «σώμα» του ADXTG είναι γεμάτο γωνίες δημιουργώντας μια αθλητική σιλουέτα που χωρίς να διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας είναι πολύ μοντέρνο και αρκετά δυναμικό.
Στο μπροστινό μέρος, εκτός από τους «κυνόδοντες» δεσπόζουν οι δίδυμοι προβολείς. Η ζελατίνα αποσπάται από τα πλαστικά και ρυθμίζεται χειροκίνητα και πολύ εύκολα σε δύο θέσεις. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη LCD που ρυθμίζεται από δύο διακόπτες που βρίσκονται στη βάση της και όχι στο τιμόνι. Οι διακόπτες είναι στάνταρ, η σέλα μεγάλη, ενώ για τον συνεπιβάτη έχουν προβλεφθεί αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές. Υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό σταντ, προστατευτικές χούφτες, θύρα USB, αλλά όχι σχάρα.
Το σύστημα keyless είναι στάνταρ με τον διακόπτη να βρίσκεται κάτω από το τιμόνι και από αυτόν να ενεργοποιείται το ADXTG, να ανοίγει η σέλα και το κάλυμμα της τάπας ρεζερβουάρ.
Μείνετε συντονισμένοι γιατί ακολουθούν οι οδηγικές μας εντυπώσεις από τα πρώτα μας χιλιόμετρα με το ADXTG στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.