Νεα Μοντελα

Honda CGX 150: Σε δύο εκδόσεις, έρχεται και Scrambler

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα για την ελληνική αγορά


18.09.2024

«Δεν προορίζεται για την Ευρώπη», αυτά γράφαμε και πριν 2 χρόνια όταν πρωτοείδαμε το GB 350 και τώρα το περιμένουμε πως και πως. Λέτε να γίνει κάτι αντίστοιχο και με το CGX


Θα ήταν πιο πιθανό φυσικά αν ήταν 125 κ.εκ., αλλά το να υπάρξει μια μικρότερη έκδοση από αυτήν των 150 κ.εκ. που παρουσιάστηκε στην Κίνα, είναι κάτι σχετικά εύκολο. Η επόμενη πρόκληση για την Honda θα ήταν η τιμή του. Στην Κίνα η βασική έκδοση του CGX 150 κοστίζει 1.300 ευρώ και η café racer 1.500 ευρώ. Αν ερχόταν στην Ευρώπη δεν θα πρέπει η τιμή του να ήταν περίπου 3.500 ευρώ.

Honda CGX 150 9

Πάμε να δούμε τι γνωρίζουμε για το CGX 150, το οποίο στην έκδοση café racer σας το παρουσιάσαμε τον περασμένο Αύγουστο. Το μοντέλο παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δύο εκδόσεις, ενώ πολύ πιθανή είναι η προσθήκη μιας τρίτης. Η μοτοσυκλέτα, η οποία κατασκευάζεται από τη Wuyang-Honda στην Κίνα, συνδυάζει κλασική σχεδίαση με μοντέρνες τεχνολογίες, ενώ είναι φιλική για αρχάριους.

Honda CGX 150 6

Η πιο χαρακτηριστική έκδοση του μοντέλου είναι η Café Racer, το οποίο διακρίνεται για την περίτεχνη βαφή του στα χρώματα της Honda (λευκό, μπλε, κόκκινο), το μονόσελο, και τους bar end καθρέπτες. Παρόλο που διατηρεί ρετρό χαρακτηριστικά, δεν έχει πολύ χαμηλό τιμόνι, κάτι που το καθιστά πιο φιλικό στην καθημερινή οδήγηση.

Honda CGX 150 19

Η βασική έκδοση του CGX 150 είναι λιτή και πρακτική, διαθέσιμη σε μαύρο ή ασημί χρώμα. Το πλαίσιο παραμένει κλασικό με μαύρες λεπτομέρειες και μεγάλη ίσια σέλα. Εξοπλίζεται με πλαϊνές δερμάτινες βαλίτσες και ζελατίνα ως αξεσουάρ, δίνοντας ευελιξία για καθημερινή χρήση ή μικρά ταξίδια περιπέτειες.

Honda CGX 150 scrambler 1

Υπάρχουν φωτογραφίες και ενός scrambler μοντέλου, που θα συμπληρώσει την σειρά CGX. Αυτή η έκδοση διαθέτει τακουνάτα ελαστικά, πιο ψηλό τιμόνι και τελικό εξάτμισης που καταλήγει κάτω από την σέλα, στοιχεία που το καθιστούν πιο ικανό για off-road διαδρομές, ενώ διατηρεί τη ρετρό φιλοσοφία της σειράς.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
• Κινητήρας: Αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος, 149 cc.
• Ισχύς: 12 ίπποι (8,8 kW) στις 7.500 rpm.
• Ροπή: 12,5 Nm στις 5.500 rpm.
• Κιβώτιο ταχυτήτων: 5 σχέσεων
• Κατανάλωση: 1,9 λίτρα/100 χλμ.
• Βάρος: 125-128 κιλά, ανάλογα με την έκδοση.
• Τελική ταχύτητα: 98 km/h.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Yamaha Motor Europe φέρνει νέα δυναμική στη σειρά Sport Heritage με τα νέα χρώματα XSR125 & XSR125 Legacy, που πλέον συμμορφώνονται πλήρως με το πρότυπο EU5+
Η Honda Adventure Roads επιστρέφει το 2025 με ένα ακόμη επικό ταξίδι που ενώνει δύο θρυλικές πόλεις και δύο ηπείρους
Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.