Νεα Μοντελα

Yamaha: Ήρθε η ώρα του Tracer 3;

Επανέρχονται οι φήμες για την έλευση του μικρού crossover


16.09.2024

Η ιστοσελίδα Young-Machine επαναφέρει τις φήμες για την έλευση του Yamaha Tracer 3, με αφορμή την κατοχύρωση του ονόματος "Tracer" από την Yamaha Ινδίας

Η κατοχύρωση αυτή ενισχύει τα σενάρια για την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου Tracer με μικρότερο κυβισμό, ιδανικό για τις αγορές της Ασίας και πιθανόν της Ευρώπης.

Η Ινδία είναι μια αγορά όπου οι μοτοσυκλέτες άνω των 500cc δεν είναι τόσο δημοφιλείς, λόγω του υψηλού κόστους τους σε σύγκριση με την αγοραστική δύναμη του πληθυσμού. Έτσι, η παρουσία των Tracer 7 και Tracer 9 θεωρείται απίθανη. Αντίθετα, ένα Tracer με τον δικύλινδρο κινητήρα των 321 κ.εκ. από τα μοντέλα YZF-R3 και MT-03 είναι μια πιο λογική επιλογή, καθώς θα ταιριάζει στις ανάγκες αυτών των αγορών αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το νέο Tracer 3 αναμένεται να διαφοροποιηθεί από το γυμνό (naked) και το supersport μοντέλο, δίνοντας έμφαση στην άνεση και τη χρηστικότητα. Η εργονομία του θα είναι πιο προσανατολισμένη σε μεγάλες αποστάσεις, με:
• Πιο άνετη θέση οδήγησης
• Μεγαλύτερη σέλα
• Μαρσπιέ τοποθετημένα χαμηλότερα και πιο μπροστά
• Υψηλότερο και πιο ανοιχτό τιμόνι
• Φέρινγκ που θα προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο

Ο κινητήρας Euro5 των 321 κ.εκ., που χρησιμοποιείται στα MT-03 και YZF-R3 αποδίδει 42 ίππους και 3 kgm ροπής, με επιφανειακά κατεργασμένες μπιέλες και ελαφριά σφυρήλατα έμβολα, τα οποία μειώνουν τους κραδασμούς και βελτιώνουν την απόκριση του γκαζιού. Ο κύλινδρος DiASil από αλουμίνιο προσφέρει εξαιρετική απαγωγή θερμότητας, μειώνοντας τις απώλειες ισχύος.

Το πλαίσιο θα αποτελείται από χαλύβδινο περιμετρικό τμήμα και αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ η ανάρτηση θα περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm και μονό αμορτισέρ από την KYB. Το σύστημα πέδησης θα είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα 298 mm μπροστά και 220 mm πίσω, με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγονται φήμες για το Tracer 3. Πληροφορίες υπάρχουν από τα μέσα του 2020 όμως η Yamaha δεν έχει πάρει την απόφαση αν και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.