02.09.2024
Είναι ένας από τους πλέον δραστήριους κατασκευαστές παγκοσμίως και έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην συνείδηση των μοτοσυκλετιστών πολύ γρήγορα. Εξελίσσει και παρουσιάζει συνεχώς νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Και σύντομα όπως όλα δείχνουν θα μπει και σε αυτήν των superbike
Οι Ιταλοί επικαλούνται δηλώσεις τους Cahrles Ni, ο οποίος είναι επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της CFMOTO και στην πραγματικότητα το «μεγάλο αφεντικό» της εταιρείας. Ο Ni δεν έκρυψε πως εργάζονται σε έναν V4 κινητήρα του λίτρου. Σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές προσπαθούν να ολοκληρώσουν ένα project υψηλού επιπέδου. Όπως τόνισε στο inmoto.it «Όσο μιλάμε για μοτοσυκλέτες δρόμου μεσαίων επιδόσεων, είναι ένα πράγμα, αλλά αν μιλάμε για μεγάλους κυβισμούς και ειδικά για superbikes, όπου η απόδοση είναι η πρώτη και πιο σημαντική παράμετρος αξιολόγησης, τότε τα πράγματα γίνονται πιο σοβαρά. Ας πούμε ότι παίρνουμε το χρόνο μας, για να φτάσουμε με ένα ώριμο προϊόν που μπορεί να ανταγωνιστεί επαρκώς τον ανταγωνισμό. Ελπίζω να παρουσιαστεί το 2026! Ή τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος μας, θα προσπαθήσουμε να τον πετύχουμε.»
Τι ξέρουμε για τον κινητήρα;
Τον Ιανουάριο του 2023 αποκαλύφθηκαν σχέδια που μαρτυρούσαν τα πλάνα της CFMOTO. Ένας V4 με δύο εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες, με την περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων να βρίσκεται στις 75 μοίρες.
Η μικρή διαδρομή και τα κοντά κοκοράκια των βαλβίδων φανερώνουν υψηλούς αριθμούς περιστροφής και κορυφαίες επιδόσεις. Το σύστημα ψύξης διαθέτει δύο κυκλώματα που ψύχουν τα δύο ζεύγη κυλίνδρων. Μια λύση που έχει εφαρμοσθεί από την KTM στο RC16 των MotoGP.
Και ναι. Με την στενή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ KTM και CFMOTO δεν αποκλείεται στο project των Κινέζων να έχουν «βάλει το χεράκι τους» οι Αυστριακοί, που διαθέτουν τεράστια τεχνογνωσία από το MotoGP.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.