29.08.2024
Ένας καλλιτέχνης από την Ταϊβάν είναι υπεύθυνος για το customizing του ιαπωνικού μονοκύλινδρου που διαθέτει γνήσια βρετανική αύρα
Έχετε μάθει από εμάς πως το GB350 έρχεται στην Ευρώπη εντός του 2024. Αρκετοί έχετε ήδη ενδιαφερθεί έντονα για το μονοκύλινδρο, αρόψυκτο retro μοντέλο που θα κοστίζει 5.500 με 6.000 ευρώ. Στην Ινδία έχουν κυκλοφορήσει ήδη κιτ που το μεταμορφώνουν σε café racer, με «μπικίνι» φέρινγκ και χαμηλά τιμόνια.
Προφανώς το custom GB350 που δημοσίευθηκε στην ιστοσελίδα bikeexif έχει πολύ περισσότερη δουλειά από μια μοτοσυκλέτα με ένα εργοστασιακή κιτ. Το «έργο τέχνης» ανήκει στον Ταϊβανέζο Shawn Lin. Ενός ανθρώπου που η φαντασία του καλπάζει αποδεδειγμένα αφού εργάζεται στην βιομηχανία gaming. Όταν είδαμε την μοτοσυκλέτα του, σκεφτήκαμε ότι εμπνεύστηκε από εμβληματικά βρετανικά μοντέλα των δεκαετιών του '50 και του '60, όπως το BSA Gold Star ή το Norton Manx.
Ο Shawn Lin έχει σεβαστεί την απλότητα του εργοστασιακού GB350 αλλά έχει απογειώσει την ρετρό γοητεία του σε μεγάλο βαθμό με την επιτυχημένη χρήση του μαύρου και του χρωμίου. Στα οποία πρέπει να προσθέσουμε ένα όμορφο και κλασικής σχεδίασης φέρινγκ και ελαστικά με λευκό προφίλ.
Η δουλειά ξεκίνησε με ένα μοντέλο του 2021. Παρά το θεαματικό αποτέλεσμα, δεν χρειάστηκε να γίνουν δραστικές αλλαγές όπως το κόψιμο του πλαισίου ή τοποθέτηση διαφορετικών φτερών.
« Η σχεδίαση είναι επηρεασμένη σε μεγάλο βαθμό από την τεράστια νοσταλγία που έχω για την αισθητική του παρελθόντος. Αλλά αυτό το project ξεπερνά πολύ την αγάπη μου για το ρετρό στυλ και είναι το αποτέλεσμα μιας βαθιάς αφοσίωσης στο χειροποίητο. Το κλασικό λογότυπο της Honda στο ρεζερβουάρ συμπληρώνεται από τις ρετρό γραμμές του GB350. Το αποτέλεσμα είναι ένας φόρος τιμής στην κομψότητα των βρετανικών μοτοσυκλετών και στην αριστεία της ιαπωνικής κατασκευής», εξηγεί ο Shawn Lin.
Μία από τις πιο επιτυχημένες λεπτομέρειες είναι το φέρινγκ τύπου Rickman, από το οποίο δεν λείπει το διαφανές τμήμα σε σχήμα φούσκας που προστατεύει τον προβολέα. Το κάλυμμα εδράζει σε μεταλλικές βάζεις που βγαίνουν από την τάπα του ρεζερβουάρ και που μιμούνται τα κέρατα ενός κράνους σαμουράι. Ένα άλλο χαρακτηριστικό που αξίζει να αναφερθεί είναι η εξάτμιση με δύο τελικά (παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος), μια «αφιέρωση» στο εμβληματικό Honda CB750 Four του 1969 .
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.