Νεα Μοντελα

Honda CBF1000: Επιστροφή στα τετρακύλινδρα sport tourer

Αυτό θα μπορούσε να ήταν το νέο CBF1000 που θα βασιζόταν στο Hornet 1000


29.08.2024

Η έλευση του Hornet 1000 έχει πυροδοτήσει φήμες πως η Honda θα βασίσει πολλά είδη μελλοντικών μοντέλων της στο streetfighter των 150 ίππων


Τα Honda CBF 600 και CBF 1000 δεν ήταν οι πιο όμορφες ή οι πιο συναρπαστικές μοτοσυκλέτες, με κάποιους να της χαρακτηρίζουν βαρετές. Παρ’ όλα αυτά κατέκτησαν τις καρδιές πολλών μοτοσυκλετιστών χάρη σε άλλες αρετές. Ευκολία στη χρήση, προσιτή τιμή (τόσο σε αγορά όσο και σε συντήρηση) και αξιοπιστία. H ιαπωνική εταιρεία όμως αποφάσισε να μην ασχοληθεί μαζί τους μετά την έλευση των προδιαγραφών Euro4 το 2017.
Το κενό που δημιουργήθηκε καλύφθηκε από το δικύλινδρο NT1100, που βασίζεται στο Africa Twin 1100.

Αν η Honda αποφασίσει να επαναφέρει στην γκάμα της ένα τετρακύλινδρο sport tourer τότε είναι δεδομένο πως θα το βασίσει σε μεγάλο βαθμό στο Hornet 1000, που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025. Έτσι θα έφερε έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 999 κ.εκ., με απόδοση 150 ίππων και μέγιστη ροπή 110 Nm, αν και τόσο ο κινητήρας όσο και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα θα σχεδιάζονταν με στόχο να προσφέρουν ένα προσιτό, αξιόπιστο και ευκολοδήγητο sport tourer. Oι αρετές που έκαναν επιτυχημένο το προηγούμενο CBF1000.

Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι Showa, ψαλίδι αλουμινίου και ακτινικά φρένα Nissin με μπροστινούς δίσκους 310 χλστ . Όπως το προηγούμενο CBF θα ξεχώριζε για το μισό φέρινγκ και η Honda θα μπορούσε να το «προικίσει» τουλάχιστον με ένα σετ βαλιτσών.

Τέλος μια τιμή περίπου στις 12.000 ευρώ θα ήταν απολύτως λογική για μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα, που θα ήταν εξοπλισμένη με τεχνολογία αιχμής, όπως οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας, cornering ABS και Traction Control. Επιπλέον μια πιο ακριβή έκδοση θα μπορούσε να ήταν διαθέσιμη με E-Clutch.

Θα μπορούσαμε να δούμε το νέο CBF1000 στις προσεχείς εκθέσεις στα τέλη του 2024. Υπομονή. Σε λίγους μήνες θα ξέρουμε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.