Ducati Desmosedici GP3 «Capirossi» & GP7 «Stoner»: Στους νέους ιδιοκτήτες τους με περισσότερα από 700 χιλιάδες ευρώ

Δύο αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες MotoGP βρίσκονται πλέον στα χέρια ιδιωτών


26.08.2024

Την περασμένη άνοιξη μπορεί να μην πουλήθηκαν αλλά εχθές, 25 Αυγούστου 2024, βρήκαν το νέο τους ιδιοκτήτη σε τιμή που ξεπέρασε τις αρχικές προβλέψεις

Η GP3 ήταν η πρώτη κόκκινη βολίδα που στήθηκε στην γραμμή εκκίνησης τους MotoGP το 2003. Η μοτοσυκλέτα διέθετε κινητήρα Desmo 989 κ.εκ., V4 DOHC, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο που παράγει 220 + ίππους στις 16.000 σ.α.λ. Το βάρος του ήταν μόλις 145 κιλά και ήταν ικανό να αναπτύξει ταχύτητα που ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

ducati desmosedici motogp poliseis 2

Σύμφωνα με την Iconic Auctioneers, την εταιρεία που διοργάνωσε την δημοπρασία, οι η συντήρηση των παλιότερων μοτοσυκλετών MotoGP μπορεί να γίνει χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη. Η μοτοσυκλέτα τελικά πουλήθηκε 237.600€.

Να υπενθυμίσουμε πως με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα η Ducati έφτασε μέχρι την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2003.

Η GP7 ήταν η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Stoner την πρώτη του χρονιά στην Ducati κέρδισε τον πρωτάθλημα, μπροστά από τον Dani Pedrosa και τον Valentino Rossi. Η ιταλική εταιρεία πήρε τον τίτλο στους κατασκευαστές μπροστά από τη Honda και τη Yamaha.

ducati desmosedici motogp poliseis 3

Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2007, η Ducati πήρε πέντε pole positions και 11 νίκες, με τον Stoner να κατακτά δέκα και ο Capirossi μία. Η μοτοσυκλέτα διέθετε κινητήρα Desmo 799 κ.εκ., V4, DOHC, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο με ισχύ παράγει 220+ ίππων. Το βάρος της είναι 148 κιλά και ήταν ικανή να αναπτύξει έως και 305 χλμ/ώρα. Η τιμή πώλησής της έφτασε τις 475.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.