Την περασμένη άνοιξη μπορεί να μην πουλήθηκαν αλλά εχθές, 25 Αυγούστου 2024, βρήκαν το νέο τους ιδιοκτήτη σε τιμή που ξεπέρασε τις αρχικές προβλέψεις
Η GP3 ήταν η πρώτη κόκκινη βολίδα που στήθηκε στην γραμμή εκκίνησης τους MotoGP το 2003. Η μοτοσυκλέτα διέθετε κινητήρα Desmo 989 κ.εκ., V4 DOHC, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο που παράγει 220 + ίππους στις 16.000 σ.α.λ. Το βάρος του ήταν μόλις 145 κιλά και ήταν ικανό να αναπτύξει ταχύτητα που ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.
Σύμφωνα με την Iconic Auctioneers, την εταιρεία που διοργάνωσε την δημοπρασία, οι η συντήρηση των παλιότερων μοτοσυκλετών MotoGP μπορεί να γίνει χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη. Η μοτοσυκλέτα τελικά πουλήθηκε 237.600€.
Να υπενθυμίσουμε πως με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα η Ducati έφτασε μέχρι την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2003.
Η GP7 ήταν η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Stoner την πρώτη του χρονιά στην Ducati κέρδισε τον πρωτάθλημα, μπροστά από τον Dani Pedrosa και τον Valentino Rossi. Η ιταλική εταιρεία πήρε τον τίτλο στους κατασκευαστές μπροστά από τη Honda και τη Yamaha.
Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2007, η Ducati πήρε πέντε pole positions και 11 νίκες, με τον Stoner να κατακτά δέκα και ο Capirossi μία. Η μοτοσυκλέτα διέθετε κινητήρα Desmo 799 κ.εκ., V4, DOHC, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο με ισχύ παράγει 220+ ίππων. Το βάρος της είναι 148 κιλά και ήταν ικανή να αναπτύξει έως και 305 χλμ/ώρα. Η τιμή πώλησής της έφτασε τις 475.000€.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.