19.07.2024
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Το TW200 πρωτοκυκλοφόρησε το 1987. Το θυμόμαστε να αλωνίζει τα Ελληνικά νησιά με ηλιοκαμμένους τουρίστες επάνω του. Ήταν μια μοτοσυκλέτα «παραλίας» που θύμιζε trial. Στις αρχές της δεκαετίας του 90 απέκτησε δισκόφρενο, ενώ στην ήπειρό μας υπήρχει στην γκάμα της Yamaha σχεδόν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Απέκτησε φανατικούς θαυμαστές, όμως ο αερόψυκτος κινητήρας του «κόπηκε» από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Στις Η.Π.Α. όμως δεν υπάρχουν τόσο αυστηροί περιορισμού όποτε είναι αρκετοί αυτοί που το χαίρονται ακόμη στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.
To TW200 δεν έχει αποχωριστεί ακόμη το καρμπυρατέρ της Mikuni. Δεν κλέβει την παράσταση για την σύγχρονη τεχνολογία και τα hi-tech ηλεκτρονικά αλλά για το μέγεθος των «τακουνάτων» ελαστικών. Ζάντα 18 ιντσών μπροστά με ελαστικά 130/80 και 14 ιντσών πίσω με «μπαλόνι» λάστιχο 180/80.
Το ύψος της σέλας είναι μόλις 780 χλστ.και το ρεζερβουάε χωράει κάτι λιγότερο από 8 λίτρα. Οι Αμερικάνοι μπορούν να το αποκτήσουν με μόλις 4.600 ευρώ.
Παρ’ ότι είναι αρκετά δημοφιλές δεν έχουμε δει κάποια αντίγραφα από Κινέζους κατασκευαστές. Το σίγουρο είναι πως όσο το TW παραμένει «πιστό» στην παλιά, απλή τεχνολογία δεν πρόκειται να έρθει ξανά στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.