CFMOTO 675 SR-R: Ωραίο αλλά όχι ακραίο (Video)
Το πρώτο μοντέλο με τον τρικύλινδρο κινητήρα
18.07.2024
Η CFMOTO καταθέτει την δική της πρόταση για το πως πρέπει να είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα
Τελικά το 675SR-R δεν είναι μια ακραία supersport αλλά μια μοτοσυκλέτα που εισάγει την CF σε μια κατηγορία με πολλά και αξιόλογα μέλη, όπως το επίσης τρικύλινδρο Triumph Daytona 660, το τετρακύλινδρο Honda CBR650R και τα δικύλινδρα Aprilia RS660, Suzuki GSX-8R, Yamaha R7.
H CFMOTO κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο το νέο μοντέλο της, αφού υιοθετεί την σχεδιαστική ταυτότητα των υπόλοιπων sport μοντέλων της εταιρείας.
Στο γεμάτο ακμές φέρινγκ έχουν ενσωματωθεί αεροδυναμικά φτερά στο πλάι και στο μπροστινό μέρος. Ταυτόχρονα οι αεραγωγοί στο κάτω μέρος, στην μικροσκοπική ουρά δίνουν ακόμη αλλά και στα μπροστινά δισκόφρενα τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.
Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, το ψαλίδι τύπου «μπανάνα» αλουμινένιο και η εξάτμιση καταλήγει κάτω από αυτό. Το κλιπ ον είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, γεγονός που κάνει την θέση οδήγησης του 675 SR-R πιο άνετη, από αυτή των ακραίων supersport.
Το μεταξόνιο είναι στα 1.400 χλστ. και το βάρος, χωρίς υγρά, ανακοινώνεται στα 175 κιλά.
Στον εξοπλισμό τους περιλαμβάνονται φρένα J.Juan, οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας, LED φώτα με προβολείς που διαθέτουν DRL, Traction Control, Quickshifter και φυσικά το υποχρεωτικό ABS.
O τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα 674 κ.εκ. με δύο εκκεντρόφορους και ισάριθμες βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Η ισχύς του είναι 95,2 ίπποι στις 11.000 σ.α.λ. και η ροπή του 7,1 kgm στις 8.250 σ.α.λ.
Το 675 SR-R παρουσιάστηκε στην Κίνα. Εκτός απροόπτου θα το δούμε στην Ευρώπη και στην χώρα μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.