Νεα Μοντελα

CFMOTO 150SC: Όλα όσα γνωρίζουμε για το πρώτο scooter της CF (Video)

Με 14,58 ίππους, traction control, TFT και χώρο 30 λίτρων κάτω από την σέλα


15.07.2024

Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή


Πρόκειται για scooter που αμέσως καταλαβαίνειw πως πρόκειται για μοντέλο της CFMOTO. Αρκεί να παρατηρήσεις την σχεδίαση του προβολέα που ακολουθεί της γραμμές του naked 800NK.

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο βαμβίδες χωρητικότητας 150 κ.εκ. προερχόμενος από την Loncin. Η μέγιστη ισχύ τους είναι 14,58 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή τους 14,2 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8,5 λίτρα με την αυτονομία να φτάνει τα 300 χλμ.

CFMoto 150SC 8

Από συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω αποτελούνται οι αναρτήσεις. Ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό που συνδυάζονται με διέμβολες δαγκάνες. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 117/70 και 130/70.

Κάτω από την σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι.

CFMoto 150SC 10

Ο εξοπλισμός του είναι πληρεστάτος, με LED DRLφωτιστικά σώματα, οθόνη TFT 5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone, θύρες φόρτισης USB-Α και USB-C, δικάναλο ABS, traction control, σύστημα keyless, φρένα με σύστημα προειδοποίησης έκτακτης ανάγκης.

Σίγουρα αν έρθει στην Ευρώπη σε ανταγωνιστική θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν ένα εύχρηστο, οικονομικό και σύγχρονο scooter καθημερινής μετακίνησης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.