Νεα Μοντελα

CFMOTO 150SC: Όλα όσα γνωρίζουμε για το πρώτο scooter της CF (Video)

Με 14,58 ίππους, traction control, TFT και χώρο 30 λίτρων κάτω από την σέλα


15.07.2024

Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή


Πρόκειται για scooter που αμέσως καταλαβαίνειw πως πρόκειται για μοντέλο της CFMOTO. Αρκεί να παρατηρήσεις την σχεδίαση του προβολέα που ακολουθεί της γραμμές του naked 800NK.

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο βαμβίδες χωρητικότητας 150 κ.εκ. προερχόμενος από την Loncin. Η μέγιστη ισχύ τους είναι 14,58 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή τους 14,2 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8,5 λίτρα με την αυτονομία να φτάνει τα 300 χλμ.

CFMoto 150SC 8

Από συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω αποτελούνται οι αναρτήσεις. Ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό που συνδυάζονται με διέμβολες δαγκάνες. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 117/70 και 130/70.

Κάτω από την σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι.

CFMoto 150SC 10

Ο εξοπλισμός του είναι πληρεστάτος, με LED DRLφωτιστικά σώματα, οθόνη TFT 5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone, θύρες φόρτισης USB-Α και USB-C, δικάναλο ABS, traction control, σύστημα keyless, φρένα με σύστημα προειδοποίησης έκτακτης ανάγκης.

Σίγουρα αν έρθει στην Ευρώπη σε ανταγωνιστική θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν ένα εύχρηστο, οικονομικό και σύγχρονο scooter καθημερινής μετακίνησης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.