Νεα Μοντελα

CFMOTO: Έρχεται το πρώτο scooter

Επίσημη ανακοίνωση μέσω social media


04.07.2024

Η Κινέζικη εταιρεία έχει έτοιμο το πρώτο scooter της, το 150 SC, που θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες


To είδαμε καμουφλαρισμένο τον Σεπτέμβριο του 2023, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο διέρρευσε η τελική του μορφή. Πρόκειται για πολύ σημαντικό μοντέλο που θα εισάγει την CFMOTO στην κατηγορία των mini GT scooter.

CFMOTO 150 SC 2

Στην τελική του μορφή θυμίζει πολύ το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο. Σπορ σχεδίαση, τροχοί 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, μεγάλη σέλα, με αποθηκευτικό χώρο, ενισχυμένο κεντρικό τμήμα πλαισίου που καλύπτεται από το σχετικά ψηλό τούνελ. Το βάρος του 150 SC, σύμφωνα με κινέζικα site θα είναι 139 κιλά με το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.315 χλστ.

Τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED, ενώ αν κρίνουμε από τον εξοπλισμό των μοτοσυκλετών της CF τότε περιμένουμε το 150 SC να διαθέτει ψηφιακή οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, το σύστημα πέδησης θα υποστηρίζεται από δικάναλο ABS, ενώ στάνταρ θα διατίθεται το Traction Control.

Σύμφωνα με κινέζικη ιστοσελίδα ο κινητήρας του 150 SC είναι υγρόψυκτος, και αποδίδει 14 ίππους.

CFMOTO 150 SC insta

Σε λίγες ημέρες θα γίνει η επίσημη παρουσίαση και θα γνωρίζουμε τα πάντα για το πρώτο scooter της CFMOTO.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την EICMA 2024, η Indian Motorcycles παρουσίασε τις νέες της προσθήκες για το 2025, με τρία ολοκαίνουργια μοντέλα και μία διπλή έκδοση
Η Royal Alloy στην EICMA 2024 παρουσίασε παράλληλα με την κλασσική της σειρά (A REAL CLASSIC) και μια ολοκαίνουρια σειρά σκούτερ (NEW GENERATION CLASSIC) με κυρίαρχο χρώμα το πορτοκαλί όσον αφορά το έμβλημα και τα εικαστικά του σκούτερ
Η BMW αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ρετρό έκδοση του R 1200 GS, εμπνευσμένη από το εμβληματικό R 80 G/S της δεκαετίας του ’80
Από το 2025, το GB350 S θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, με έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 21 ίππων. Η Honda, όμως, φαίνεται να έχει ακόμη πιο φιλόδοξα σχέδια. Την ανάπτυξη του GB500, όπως επιβεβαιώνουν οι τελευταίες κινήσεις της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.