Νεα Μοντελα

Zontes 368M: Με νέο κινητήρα και 20 κιλά ελαφρύτερο

Με στάνταρ Traction Control


03.07.2024

Χωρίς αλλαγές στην σχεδίαση αλλά με σημαντικά μικρότερο βάρος, το νέο scooter της σειράς Μ φέρει τον κινητήρα των 368 κ.εκ. που είδαμε στο crossover 368ΖΤ

Το Μ310 ήταν το πρώτο scooter της Zontes που σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία στην κατηγορία του. Η «σφήνα» είναι το ισχυρότερο 300άρι με έναν κινητήρα 33,3 ίππων. Δεν είναι μόνο η ισχύ του που το έκανε δημοφιλές στη χώρα μας.

Είναι και η πρωτότυπη-«διαστημική» σχεδίαση, ο υπερπλήρης εξοπλισμός του, οι χώροι και η ευκολία στην οδήγηση, η χαμηλή κατανάλωση.

Zontes 368M 4

Όλα τα παραπάνω διατηρούνται στο ακέραιο στη νέα έκδοση που έκανε την εμφάνισή της πριν λίγες ημέρες. Η σχεδίαση παραμένει ίδια και το επίπεδο εξοπλισμού παραμένει κορυφαίο στην κατηγορία. Σε σχέση με το 310M έχει μικρότερη ζελατίνα, που το κάνει να δείχνει πιο σπορ και νέο τελικό εξάτμισης που είδαμε στο crossover 368ΖΤ.

Οι διαστάσεις παραμένουν compact, με ύψος σέλας στα 760 χλστ. Το βάρος του είναι 168 κιλά, συμπεριλαμβανομένων όλων των υγρών και των 12 λίτρων καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ. Είναι 20 κιλά ελαφρύτερο από το 310Μ, ωστόσο διατηρούμε κάποιες επιφυλάξεις για την ορθότητα αυτού του στοιχείο,, αφού δεν μπορούμε να φανταστούμε από που έχει γίνει τόσο μεγάλη εξοικονόμηση βάρους.

Zontes 368M 5

Η χωρητικότητα του μονοκύλινδρου κινητήρα είναι 368 κ.εκ., με λόγο συμπίεσης 11,8:1. Η ισχύ του ξεπερνά τους 38 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 4 kgm στις 6.000 σ.α.λ.

Αναρτήσεις, σύστημα πέδησης  παραμένουν ίδια με το 310M. Στους τροχούς έχει επιλεγεί μπροστινός 15 ιντσών, αντί για 14", ενώ ο πίσω παρέμεινε 14 ιντσών.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του Zontes 368M εκτός από έγχρωμη οθόνη TFT, θύρες φόρτισης USB Type A και Type C, δικάναλο ABS Bosch, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ψεκασμό Bosch, διπλή χαρτογράφηση και σύστημα keyless, συγκαταλέγεται και το Traction Control.

Zontes 368M 2

Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν και πότε θα έρθει στην χώρα μας το Zontes 368M.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.