03.07.2024
Χωρίς αλλαγές στην σχεδίαση αλλά με σημαντικά μικρότερο βάρος, το νέο scooter της σειράς Μ φέρει τον κινητήρα των 368 κ.εκ. που είδαμε στο crossover 368ΖΤ
Το Μ310 ήταν το πρώτο scooter της Zontes που σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία στην κατηγορία του. Η «σφήνα» είναι το ισχυρότερο 300άρι με έναν κινητήρα 33,3 ίππων. Δεν είναι μόνο η ισχύ του που το έκανε δημοφιλές στη χώρα μας.
Είναι και η πρωτότυπη-«διαστημική» σχεδίαση, ο υπερπλήρης εξοπλισμός του, οι χώροι και η ευκολία στην οδήγηση, η χαμηλή κατανάλωση.
Όλα τα παραπάνω διατηρούνται στο ακέραιο στη νέα έκδοση που έκανε την εμφάνισή της πριν λίγες ημέρες. Η σχεδίαση παραμένει ίδια και το επίπεδο εξοπλισμού παραμένει κορυφαίο στην κατηγορία. Σε σχέση με το 310M έχει μικρότερη ζελατίνα, που το κάνει να δείχνει πιο σπορ και νέο τελικό εξάτμισης που είδαμε στο crossover 368ΖΤ.
Οι διαστάσεις παραμένουν compact, με ύψος σέλας στα 760 χλστ. Το βάρος του είναι 168 κιλά, συμπεριλαμβανομένων όλων των υγρών και των 12 λίτρων καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ. Είναι 20 κιλά ελαφρύτερο από το 310Μ, ωστόσο διατηρούμε κάποιες επιφυλάξεις για την ορθότητα αυτού του στοιχείο,, αφού δεν μπορούμε να φανταστούμε από που έχει γίνει τόσο μεγάλη εξοικονόμηση βάρους.
Η χωρητικότητα του μονοκύλινδρου κινητήρα είναι 368 κ.εκ., με λόγο συμπίεσης 11,8:1. Η ισχύ του ξεπερνά τους 38 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 4 kgm στις 6.000 σ.α.λ.
Αναρτήσεις, σύστημα πέδησης παραμένουν ίδια με το 310M. Στους τροχούς έχει επιλεγεί μπροστινός 15 ιντσών, αντί για 14", ενώ ο πίσω παρέμεινε 14 ιντσών.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του Zontes 368M εκτός από έγχρωμη οθόνη TFT, θύρες φόρτισης USB Type A και Type C, δικάναλο ABS Bosch, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ψεκασμό Bosch, διπλή χαρτογράφηση και σύστημα keyless, συγκαταλέγεται και το Traction Control.
Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν και πότε θα έρθει στην χώρα μας το Zontes 368M.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.