Νεα Μοντελα

To Kairos EV θα είναι το τρίροδο που δεν θα πέφτει

Το Kairos EV διαθέτει όχι ένα αλλά δύο μοναδικά συστήματα ασφαλείας


28.06.2024

Προς το παρόν σε μορφή προ-πρωτότυπου, το Kairos σχεδιάστηκε από τον Γάλλο Mathieu L'Hopitault. Εξελίσσεται από τον SIREMS, ενός γαλλικού μη κερδοσκοπικού όμιλου ηλεκτροκίνησης


Σε αντίθεση με τα περισσότερα τρίτροχα, που διαθέτουν δύο τροχούς μπροστά στο Kairos έχουν τοποθετηθεί πίσω. Αυτή η διάταξη, σε συνδυασμό με μια ημι-ανακλινόμενη θέση οδήγησης, έχει ως αποτέλεσμα το βάρος του αναβάτη να μετατοπίζεται στον πίσω άξονα για βελτιστοποιημένη πρόσφυση.

Επιπλέον, οι πίσω τροχοί παίρνουν κλίση στις στροφές. Περαιτέρω μείωση της πιθανότητας πτώσης έρχεται από τα αντίβαρα στον μπροστινό τρόχο που ονομάζονται Mobile Lateral Elements (MLE).

Kairos EV 2

Βρίσκονται σε κάθε πλευρά του μπροστινού τροχού, παίρνουν κλίση στις στροφές, όπως και οι πίσω τροχοί. Η συγκεκριμένη λύση αποτρέπει στο MLE να μην βρει στην άσφαλτο στην εσωτερική, ενώ υποτίθεται ότι χρησιμεύει ως αντίβαρο στην εξωτερική που βοηθά στο να μην ανατραπεί το Kairos.

Αν η απώλεια πρόσφυσης είναι αναπόφευκτη τότε το MLE που βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά της στροφής θα στηρίξει το KAIROS για να αποφευχθεί η πτώση.

Kairos EV 3

Και τα δύο MLE προορίζονται επιπλέον για να απορροφούν την ενέργεια πρόσκρουσης σε μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις, να ενισχύουν την αεροδυναμική εκτρέποντας τη ροή αέρα γύρω από το πίσω τμήμα του οχήματος και να διατηρούν το κέντρο βάρους του χαμηλά. Επιπλέον ο αναβάτης μπορεί επίσης να μεταφέρει αντικείμενα μέσα σε αυτά, ενώ υπάρχει ένας μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ανάμεσα στους πίσω τροχούς.

Το άλλο χαρακτηριστικό ασφαλείας του Kairos ονομάζεται Προγραμματισμένη Συσκευή Συγκράτησης (PRD).

Kairos EV 4

Έχει τριγωνικό σχήμα και είναι τοποθετημένο ακριβώς κάτω από το τιμόνι έτσι ώστε το στήθος του αναβάτη να ακουμπάει ελαφρά πάνω του. Η συσκευή συνδέεται με το όχημα μέσω ενός μεντεσέ στο μπροστινό μέρος και ενός ηλεκτρικού μηχανισμού κλειδώματος στο πίσω μέρος.

Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, το PRD υποτίθεται ότι θα κάμπτεται για να απορροφήσει μεγάλο μέρος της αδράνειας που «σπρώχνει» τον αναβάτη προς τα εμπρός, ενώ θα λειτουργεί και ως φυσικό εμπόδιο που τον εμποδίζει να «εκτοξευθεί» πάνω από το τιμόνι.

Ο ιδρυτής της SIREMS Association Philippe Girardi δήλωσε πως ένα πρωτότυπο KAIROS θα είναι έτοιμο μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα βγει στην παραγωγή το το 2028, με τιμή κοντά στις 30.000 €.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.