Νεα Μοντελα

Honda Super Cub 110 Pro: Επαγγελματικό παπί

Η επαγγελματική έκδοση του θρυλικού παπιού παράγεται ακόμη


28.06.2024

Το Super Cub 110 Pro κατασκευάζεται από την Ηonda για να καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς μικρών φορτίων εντός των μεγάλων πόλεων


Δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε, αφού από το 1997 που παρουσιάστηκε έχει αλλάξει ελάχιστα. Και μπορεί στην Ιαπωνία και σε άλλες Ασιατικές χώρες να είναι εργαλείο δουλειάς, υπάρχουν και συλλέκτες που θέλουν να το εντάξουν στη συλλογή τους.

Για το 2024 η Honda έχει εξοπλίσει το Super Cub 110 Pro, με μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού, ABS στον μπροστινό τροχό, ενώ το δισκόφρενο προστατεύεται από πλαστικό κάλυμμα.

Οι τροχοί είναι 14 ιντσών με ζάντες από χυτό αλουμίνιο και tubeless ελαστικά της IRC.

Honda Super Cub 110 Pro 2

Είναι εξοπλισμένο με καλάθι μεγάλης χωρητικότητας που μπορεί να αντέξει μέχρι 30 κιλά. Πίσω υπάρχει τεράστια σχάρα για την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.

Ο προβολέας είναι LED, ενώ τα κλασσικά, στρογγυλά φλας με το πορτοκαλί κρύσταλλο όπως και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι αλογόνου.

Το τιμόνι είναι «γυμνό» και στο κέντρο του βρίσκονται τα όργανα που αποτελούνται από ταχύμετρο και μια μικρή οθόνη LCD.

Honda Super Cub 110 Pro 4

Ο κινητήρας αποδίδει 8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 8,8 Nm ροπή στις 5.500 σ.α.λ.. Ένα νέο τελικό εξάτμισης βοηθάει τον κινητήρας να συμμορφωθεί με τους αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που ισχύουν στην Ιαπωνία. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, που βρίσκεται κάτω από τη μονή σέλα, είναι 4,1 λίτρα.

Σύμφωνα με την Honda το Super Cub 110 Pro μπορεί να διανύσεη 68,5 χλμ με μόλις 1 λίτρο βενζίνης.

Στον εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το πολύ χρήσιμο χειρόφρενο που βρίσκεται στο δεξί μέρος του τιμονιού. Επίσης το πλαϊνό stand διαθέτει ελαστική προέκταση για αύξηση της επιφάνειας που εφάπτεται με το έδαφος.

Honda Super Cub 110 Pro 3

Το «πακέτο» ολοκληρώνεται από αναρτήσεις με σχετικά μεγάλες διαδρομές.

Όλα αυτά στην Ασία. Στην χώρα μας δεν προβλέπεται να δούμε το Super Cub 110 Pro.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.