ΠΩΛΕΙΤΑΙ: Honda VFR750R 1988 με 1.200 χλμ
Η μοτοσυκλέτα είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο της Honda και με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
26.06.2024
Μια σπάνια VFR750R, με ελάχιστα χιλιόμετρα και σε εργοστασιακή κατάσταση βγήκε σε δημοπρασία
Η Honda VFR750R RC30 έχει γίνει μια από τις πιο σημαντικές μοτοσυκλέτες στην ιστορία της μοτοσικλέτας. Σε μεγάλο βαθμό αντιπροσωπεύει τις διαχρονικές αξίες της Honda. Καινοτομία , προσοχή στη λεπτομέρεια , τεχνική αρτιότητα, ευελιξία, αξιοπιστία. Ο Soichiro Honda ήθελε να επιδείξει τις δυνατότητες του αγωνιστικού τμήματος HRC (Honda Racing Corporation) και το αποτέλεσμα ήταν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που μπορούσε να βγάλει πινακίδες.
Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1987 στην Ιαπωνία, προερχόμενο από το εξωτικό Honda RVF750 που είχε αναπτύξει το HRC για αγώνες του πρωταθλήματος αντοχής (World Endurace Championship). Κάθε μονάδα κατασκευάστηκε από μια μικρή ομάδα μελών του HRC. Στόχος της μάρκας ήταν να μπει με αξιώσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK που τότε ξεκινούσε. Αρχικά κατασκευάστηκαν μόνο 100 μονάδες (για να πάρουν να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα). Το RC30 ήταν τόσο επιτυχημένο που μέχρι το 1990 κατασκευάστηκαν 4.708 μονάδες. Ήταν μια συλλεκτική μοτοσυκλέτα και σήμερα είναι ακόμα περισσότερο.
Το VFR750R όχι μόνο κέρδισε τους δύο πρώτους τίτλους στα Superbike με τον Fred Merkel , αλλά έλαμψε και στο Isle of Man με τον Carl Fogarty και τον Steve Hislop και πρωταγώνιστησε σε πολλά εθνικά πρωταθλήματα. Η Honda χρησιμοποίησε λύσεις που σπάνια έβρισκαν εφαρμογή σε μοντέλα παραγωγής μέχρι το 1987, όπως μπιέλες τιτανίου, μονόμπρατσο ψαλίδι και υποβοηθούμενου συμπλέκτη που απέτρεπε τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.
Βαμμένο στο λευκό, κόκκινο και μπλε χρώμα του HRC, με χρυσές ρίγες και το κίτρινο φτερό πάνω από τη λογότυπο Honda, το RC30 έφερε έναν V4 90 μοιρών 748 κ.εκ.. Ο κινητήρας απέδιδε 118 ίππους στις 11.000 σ.α.λ.. Το βάρος του ήταν 221 κιλά (4,5 κιλά ελαφρύτερο από το Suzuki GSX-R750 ).
Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε έχει βγει σε δημοπρασία από την iconicmotorbikeauctions.com. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη «όλη τη δουλειά έχει κάνει η βελγική εταιρεία Dholda Racing. Η μοτοσυκλέτα έχει ακόμα το εργοστασιακό σετ αλυσίδας-γραναζιών Το μόνο που έχει αλλαχτεί είναι οι τσιμούχες του πιρουνιού. Η Dholda Racing θεωρείται μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο εξειδικευμένες στα RC30. Η μοτοσυκλέτα είναι σαν καινούργια και έτοιμη για χρήση. Συνοδεύεται από ένα κλειδί, εγχειρίδιο ιδιοκτήτη και σετ εργαλείων»
Το οδόμετρο έχει γράψει μόνο 1.223 χλμ και ο ιδιοκτήτης τόνισε ότι όλα είναι αυθεντικά, ακόμη και τα ελαστικά που είναι τα πρώτης τοποθέτησης. Η μοτοσυκλέτα βρισκόταν στην πόλη Hamme του Βελγίου. Η τελευταία προσφορά είναι στις 16.100 δολάρια (15.060€) και η δημοπρασία λήγει στις 29 Ιουνίου 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.