Νεα Μοντελα

MEGAGASGAS EC 700: Δίχρονο 699 κ.εκ. με 84 ίππους και 120 κιλά

Ένας Γερμανός δημιούργησε αυτό το θηρίο


18.06.2024

Βασισμένο στο GASGAS EC300, με κινητήρα της Mega RS Engines και στα χρώματα του Cupra R. Μόνο ένας φανατικός των δίχρονων θα μπορούσε να κατασκευάσει κάτι τέτοιο

Ο Sebastian ( Sib ) -@sib_mustard- είναι ένας αστέρας των social media στη Γερμανία που έχει επίσης ένα κατάστημα ρούχων και αξεσουάρ στη Βαυαρία που ονομάζεται HAISL. Σιγά σιγά έχει γίνει καλτ χαρακτήρας στον κόσμο των supermotard. Επιπλέον, είναι λάτρης των δίχρονων.

megagasgas ec 700 2

Μέχρι σήμερα, το πιο θεαματικό έργο του Sib είναι το MEGAGASGAS EC 700 που βλέπετε σε αυτές τις εικόνες. Μια μοτοσυκλέτα που δεν χρησιμοποιεί έντονα χρώματα, αλλά έναν εντυπωσιακό συνδυασμό μαύρου και χαλκού εμπνευσμένο από τη διακόσμηση ενός Cupra R. Η βάση της μοτοσυκλέτα είναι ένα GASGAS EC 300 του 2021 που ζύγιζε μόνο λίγο πάνω από 100 κιλά στάνταρ . Όμως τα 300 cc δεν ήταν αρκετά για τον Sib, που ήθελε πολλά περισσότερα.

Το μοτέρ προέρχεται από την Αυστριακή ειδική Mega RS Engines που φτιάχνει κινητήρες για sidecar και kart. Είναι ένας μονοκύλινδρος 699 κ.εκ, με διάμετρο 100 mm και διαδρομή 89 mm. Δεν σας φτάνουν τα 699, υπάρχει και με 742 κ.εκ. Παίρνει μπροστά με μανιβέλα και το και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μόνο τέσσερις σχέσεις. Η ισχύς του ξεπερνά τους 84 ίππων.

megagasgas ec 700 3

Ήταν απαραίτητο να τροποποιηθεί το πλαίσιο για να χωρέσει τον κινητήρα που ζυγίζει 31,5 κιλά, 10 κιλά περισσότερο από τον κινητήρα των 300 κ.εκ. Το ψαλίδι από αλουμίνιο είναι custom, ενώ οι αναρτήσεις KTM WP βελτιωμένες από την Γερμανική Flow Suspension .

Οι ζάντες με ακτίνες είναι 17 ιντσών, της Falco. Το μπροστινό φρένο είναι της VR-Racing με δίσκο 320 mm και δαγκάνα 4 εμβόλων, που υποστηρίζεται από πίσω φρένο 220 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου, χωρίς ABS.

megagasgas ec 700 6

Το MEGAGASGAS EC 700 ζυγίζει περίπου 120 κιλά, Με 84 ίππους έχει μια εξωπραγματική αναλογία βάρους/ισχύς. Η απουσία αντικραδασμικού άξονα σημαίνει ότι ο αναβάτης θα πρέπει να αντέχει τους κραδασμούς που θα είναι τουλάχιστον έντονοι. Τα καλύτερα έρχονται γιατί ο Sib σχεδιάζει να προσθέσει turbo στον κινητήρα…

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.