Caberg Drift Evo ΙΙ: Η εξέλιξη του κορυφαίου κράνους της Ιταλικής εταιρείας

Σε δύο εκδόσεις σε carbon και fiberglass


10.06.2024

H τρίτη γενιά του full face κράνους της Caberg είναι εδώ. Η Ιταλική εταιρεία προχώρησε σε ριζικές αλλαγές, επανασχεδιάζοντας εξ ολοκλήρου την ναυαρχίδα της


H αρχή έγινε με το Drift, με την εξέλιξή του να ονομάζεται Drift Evo. Παρουσιάστηκε στα τέλη του 2020 και από το 2021 έως και σήμερα έχουμε κάνει αμέτρητα χιλιόμετρα μαζί του και στις δύο εκδόσεις (Fiberglass και Carbon). Όταν δημοσιεύτηκε η δοκιμή του είχαμε τονίσει πως το Drift Evo έχει πιο σπορ προσανατολισμό από τον προκάτοχό του. Το Drift Evo ΙΙ διαθέτει πλέον πιο έντονα τα χαρακτηριστικά ενός σπορ full face υψηλών προδιαγραφών.

Μέχρι να το πάρουμε στα χέρια μας και σας το παρουσιάσουμε μαζί με τους δύο προκατόχους του ας δούμε τι γνωρίζουμε για το Drift Evo II.

Caberg Drift Evo II 10

Η εξέλιξη του έγινε στην πίστα, από αγωνιζόμενους που η Caberg συνεργάζεται «επενδύοντας» κατά κάποιο τρόπο στις απαιτήσεις τους για μέγιστη ασφάλεια, τέλεια εφαρμογή, κορυφαία αεροδυναμική, επαρκή εξαερισμό.
το κέλυφος που παράγεται πλέον σε δύο μεγέθη. Το γεγονός αυτό προάγει την καλύτερη εφαρμογή αλλά και την ασφάλεια και φυσικά αυτός που το φοράει δείχνει «πιο όμορφος», αφού αποφεύγεται το φαινόμενο του αναβάτη που το κεφάλι του είναι δυσανάλογο σε σχέση με το σώμα του. Το μικρότερο κέλυφος περιλαμβάνει τα μεγέθη από XS έως M και το μεγαλύτερο από L έως XXL. Φυσικά πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας ECE 22.06.

Στο Drift Evo II έχουν αλλάξει τα πάντα. Η αεροτομή ανασχεδιάστηκε με στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής και τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Caberg Drift Evo II 8

Μεγάλη αλλαγή συνιστά το νέο σύστημα εξαερισμού τους κράνους. Στο Drift Evo υπήρχαν δύο εισαγωγές και μία εξαγωγή αέρα, ενώ στη νέα έκδοση έχουμε έξι. Δύο εισαγωγές στον ύψος του πιγουνιού, άλλες τόσες στο άνω μέρος, ενώ υπάρχουν ισάριθμες εξαγωγές στο πίσω μέρος. Όλα αυτά με στόχο την καλύτερη ροή αέρα μέσα στο κέλυφος.

Η εξωτερική ζελατίνα είναι ανθεκτική στις γρατζουνιές. Παρέχεται αντιθαμβωτικός φακός Pinlock Max Vision 70, ενώ η Caberg έχει διάφορων αποχρώσεων ζελατίνες, εγκεκριμένες για χρήση στο δρόμο και άλλες που προορίζονται για χρήση μόνο σε πίστα. Επιπλέον είναι εξοπλισμένο με εσωτερική ανακλινόμενη φυμέ ζελατίνα που ελέγχεται από διακόπτης το αριστερό μέρους του κράνους.

Τo Drift Evo II διαθέτει σύστημα ασφάλισης της ζελατίνας. Όπως είδαμε και το Airoh Commander ΙΙ, για την αποφυγή τυχαίων ανοιγμάτων ασφαλίζει και απασφαλίζει με διακόπτη στο κέντρο κάτω ακριβώς από την ζελατίνα. Το σύστημα, που χαρακτηρίζει το νέο Drift Evo II, επιτρέπει στον αναβάτη όταν οδηγεί με χαμηλές ταχύτητες να απασφαλίζει την ζελατίνα, επιτρέποντας να μπαίνει ακόμη περισσότερος αέρας στο εσωτερικό, ενώ με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται και το θόλωμα. Τι κλείσιμο γίνεται με Double D-ring.

Caberg Drift Evo II 6

Ας περάσουμε στο εσωτερικό, φτιαγμένο με αναπνεύσιμα και υποαλλεργικά υφάσματα, πλήρως αφαιρούμενα και πλενόμενα. Τα μαξιλαράκια μάγουλων είναι εξοπλισμένα με σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης, χωρίς να διακυβεύεται η κατάσταση της υγείας του αναβάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε πως υπάρχει ειδικός χώρος στους κροτάφους για γυαλιά ηλίου ή οράσεως.

Caberg Drift Evo II 3

Ας δούμε προσεκτικά μια σημαντική λεπτομέρεια, καθώς το Drift Evo II είναι το μοναδικό κράνος υψηλών προδιαγραφών που φέρει τσιπ NFC στο πίσω μέρος που έχει ενσωματωμένη την λειτουργία Caberg SOS Medical ID. Η εφαρμογή επιτρέπει στον μοτοσυκλετιστή να εισάγει τα στοιχεία του, ιατρικά δεδομένα και επαφές έκτακτης ανάγκης μέσω του smartphone του που διαθέτει τεχνολογία NFC. Εάν είστε άρρωστος ή είχατε ένα ατύχημα και χρειάζεστε επείγουσα φροντίδα, χάρη στην τεχνολογία NFC, είναι δυνατό για τους διασώστες να λάβουν γρήγορα τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο λογότυπο CABERG SOS MEDICAL ID με το smartphone τους. Οι επαφές έκτακτης ανάγκης μπορούν επίσης να ειδοποιηθούν για την τοποθεσία σας μέσω SMS.

Μια ακόμη σημαντική λεπτομέρεια είναι η πρόβλεψη για την τοποθέτηση της συσκευής ενδοεπικοινωνίας Caberg Pro Speak Evo, που επιτρέπει τις συνομιλίες μέσω του smartphone με τον συνεπιβάτη ή την μοτοσυκλετιστική παρέα σας σε απόσταση έως και 200 μέτρα, καθώς και να ακούτε μουσική μέσω του τηλεφώνου.

Caberg Drift Evo II 13

Το βάρος του διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος του κελύφους, Οι εκδόσεις fiberglass είναι από 1.450 γραμμάρια (μικρό κέλυφος) έως 1.500 γραμμάρια (μεγάλο κέλυφος). Οι εκδόσεις carbon ζυγίζουν είναι 100 γραμμάρια ελαφρύτερες.

Πάμε στις τιμές και στις διαθέσιμες εκδόσεις, που μπορείτε να τις δείτε από κοντά στα καταστήματα Motomarket, αλλά και από το eshop της εταιρείας που αντιπροσωπεύει τα κράνη Caberg στη χώρα μας. Οι τιμές των εκδόσεων fiberglass κυμαίνονται από 279,99€ (μαύρο ματ) έως 314,99 ευρώ (έκδοση Crok σε μαύρο ματ/ανθρακή/κόκκινο). Οι τιμές για τα carbon ξεκινάνε από 345,12 ευρώ (έκδοση Nova κόκκινο). Η ακριβότερη κοστίζει 379,99 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Yamaha X-FZ900 είναι ένα Yamaha XSR900 που μεταμορφώθηκε σε supersport εμπνευσμένο από το εμβληματικό FZ750 της δεκαετίας του 1980
Με την ονομασία «Oil Cooled Reactivation Project», η Yoshimura ξεκινά το πρόγραμμα παραγωγής ανταλλακτικών για τα GSX-R750 και GSX-R1100
Η Τσέχικη μάρκα παρουσίασε νέο μοντέλο με τον κινητήρα του Kawasaki W800. Μόνο 28 μοτοσυκλέτες θα παραχθούν με την τιμή τους να κυμαίνεται από 91.000 ευρώ έως 98.800 ευρώ
Μια έκδοση για τους φανατικούς των track days, δημιούργημα της εταιρείας που συνεργάζεται η Ιταλική εταιρεία στους αγώνες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.