Beta XTrainer MY 2025: Mία και μοναδική
Η Xtrainer είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις entry level μοτοσυκλετών enduro σε πολλές χώρες
05.06.2024
Η σειρά Xtrainer ξεκινά τον ενδέκατο χρόνο παραγωγής και η Beta το γιορτάζει με μια εκπληκτική νέα εμφάνιση που συνδυάζει εντυπωσιακά το γκρι με το κόκκινο και την κάνει να ξεχωρίζει από τα μοντέλα RR X-Pro και RR Race Edition
Η Xtrainer είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις entry level μοτοσυκλετών enduro σε πολλές χώρες και αυτό δεν είναι έκπληξη λόγω της ευκολίας οδήγησης που προσφέρει σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα και πιο ογκώδη μοντέλα enduro. Το μικρότερο πλαίσιο, το χαμηλό ύψος σέλας και το συνολικό χαμηλό βάρος την καθιστούν ιδανική όχι μόνο για νέους αναβάτες αλλά και ως τέλεια επιλογή για όσους θέλουν μία δεύτερη μοτοσυκλέτα για παιχνίδι.
Η ισχύς από τον υγρόψυκτο κινητήρα είναι σχεδόν ηλεκτρική, παρέχοντας απρόσκοπτη παροχή ισχύος που έχει ακριβώς την ιδανική ποσότητα ισχύος και ροπής. Το Rideability είναι το μότο της Beta για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια και η νέα Xtrainer είναι ορισμός αυτού. Με την Beta Xtrainer οι πιο πολλοί αναβάτες μπορούν να πατήσουν εύκολα στο έδαφος κι αυτό τους δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση κάτι που κάνει την οδήγηση πολύ πιο ευχάριστη.
Βασικά χαρακτηριστικά της Beta Xtrainer
• Πλαίσιο: Ελαφρύτερο και πιο συμπαγές πακέτο σε σύγκριση με ένα συνηθισμένο enduro.
• Ύψος σέλας: Χαμηλότερο για περισσότερη εμπιστοσύνη.
• Φρένα: Ίδιο πακέτο φρένων με τα μοντέλα RR, Nissin, με δίσκους 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.
• Μπαταρία: Ελαφριά, υψηλής απόδοσης μπαταρία λιθίου.
• Αναρτήσεις: Πιρούνι R16V με καλάμια 43 mm μπροστά και προοδευτικό μοχλικό πίσω. Το πιρούνι ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς ενώ το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, τη συμπίεση και την απόσβεση επαναφράς.
• Power Valve: Η βαλβίδα εξαγωγής Beta Progressive μπορεί να ρυθμιστεί εξωτερικά από τον αναβάτη επιτρέποντας την αποτελεσματική προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα ώστε να ταιριάζει σε κάθε είδους χρήση.
• Διακόπτης χάρτη ανάφλεξης: Με κουμπί τιμονιού και δύο θέσεις, (Ήλιος ή Βροχή) που ρυθμίζει την ισχύς του κινητήρα.
• Ρεζερβουάρ: Διαφανές με χωρητικότητα 8,8 λίτρων.
• Ηλεκτρονικός ψεκασμός λαδιού: Βρίσκεται κάτω από το σέλα (η οποία ανοίγει εύκολα με κουμπί) και εξαλείφει την ανάγκη για πρόμιξη.
• Μαλακά ελαστικά: Η μαλακή σύνθεση και ο σχεδιασμός τους εγγυώνται πρόσφυση σε κάθε τερέν
• Βεντιλατέρ: Είναι τοποθετημένος ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα μοντέλα Xtrainer για να βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ακόμη και σε πιο αργά και δύσκολα μονοπάτια.
• Μίζα: Απαραίτητη για γρήγορη και εύκολη επανεκκίνηση σε δύσκολες καταστάσεις (προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και μανιβέλα).
• Συμπλέκτης: Συμπλέκτης διαφράγματος «Easy-Pull» με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις που επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την αίσθηση και την απόκριση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
• Ηλεκτρονικό κλειδί: Παρέχει ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει την κλοπή με ένα μοναδικό κωδικοποιημένο κλειδί που επίσης λειτουργεί ως ασφαλεία όταν φοριέται γύρω από τον καρπό του αναβάτη (kill-switch).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-XTRAINER 300
CHASSIS |
Frame perimetric frame in molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port |
Wheelbase 1467 mm |
Max length 2157 mm |
Max width 802 mm |
Max height 1245 mm |
Seat height 910 mm |
Ground clearance 320 mm |
Footrest height 390 mm |
Dry weight 99 kg (front 48 kg; rear 51 kg) |
Fuel tank capacity 8,8 l. |
Reserve 1,5l. |
Oil tank capacity 650cc |
Cooling system capacity 1,3 l. |
Front suspension Hydraulic USD fork with ø 43 mm shaft |
Rear suspension Monoshock with progressive compound lever |
Shock absorber stroke 110 mm |
Front wheel travel 270 mm |
Rear wheel travel 270 mm |
Front brake Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper |
Rear brake Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper |
Front rim 21 x 1,6 - 36 holes |
Rear rim 18 x 1,85 - 36 holes |
Front tyre 80/100 - 21 |
Rear tyre 140/80 -18 |
ENGINE |
Type Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled |
Bore 73 mm |
Stroke 69,9 mm |
Displacement 292,3 cc |
Compression ratio 11,55:1 |
Exhaust Valve BPV Systsem |
Starter electric starter |
Ignition AC Kokusan - digital CDI with oil pump controller |
Spark plug NGK GR7CI8 |
Induction system induction reed |
Lubrication Mixing with electronic pump |
Carburettor Keihin PWK 36 |
Clutch wet multi-disc clutch |
Primary drive Z.27/72 |
Transmission 6 gears |
Final transmission chain |
Engine oil SAE 10W/40 |
Consumption l/100 km 2,8 |
Pollution Co2 [g/km] 64 |
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-XTRAINER 250
CHASSIS |
Frame perimetric frame in molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port |
Wheelbase 1467 mm |
Max length 2157 mm |
Max width 802 mm |
Max height 1245 mm |
Seat height 910 mm |
Ground clearance 320 mm |
Footrest height 390 mm |
Dry weight 99 kg (front 48 kg; rear 51 kg) |
Fuel tank capacity 8,8 l. |
Reserve 1,5l. |
Oil tank capacity 650cc |
Cooling system capacity 1,3 l. |
Front suspension Hydraulic USD fork with ø 43 mm shaft |
Rear suspension Monoshock with progressive compound lever |
Shock absorber stroke 110 mm |
Front wheel travel 270 mm |
Rear wheel travel 270 mm |
Front brake Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper |
Rear brake Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper |
Front rim 21 x 1,6 - 36 holes |
Rear rim 18 x 1,85 - 36 holes |
Front tyre 80/100 - 21 |
Rear tyre 140/80 -18 |
ENGINE |
Type Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled |
Bore 66,4 mm |
Stroke 72 mm |
Displacement 249 cc |
Compression ratio 13,5:1 |
Exhaust Valve BPV Systsem |
Starter electric starter |
Ignition AC Kokusan - digital CDI with oil pump controller |
Spark plug NGK GR7CI8 |
Induction system induction reed |
Lubrication Mixing with electronic pump |
Carburettor Keihin PWK 36 |
Clutch wet multi-disc clutch |
Primary drive Z.27/72 |
Transmission 6 gears |
Final transmission chain |
Engine oil SAE 10W/40 |
Consumption l/100 km 2,894 |
Pollution Co2 [g/km] 69 |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.