Νεα Μοντελα

Beta XTrainer MY 2025: Mία και μοναδική

Η Xtrainer είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις entry level μοτοσυκλετών enduro σε πολλές χώρες


05.06.2024

Η σειρά Xtrainer ξεκινά τον ενδέκατο χρόνο παραγωγής και η Beta το γιορτάζει με μια εκπληκτική νέα εμφάνιση που συνδυάζει εντυπωσιακά το γκρι με το κόκκινο και την κάνει να ξεχωρίζει από τα μοντέλα RR X-Pro και RR Race Edition


Η Xtrainer είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις entry level μοτοσυκλετών enduro σε πολλές χώρες και αυτό δεν είναι έκπληξη λόγω της ευκολίας οδήγησης που προσφέρει σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα και πιο ογκώδη μοντέλα enduro. Το μικρότερο πλαίσιο, το χαμηλό ύψος σέλας και το συνολικό χαμηλό βάρος την καθιστούν ιδανική όχι μόνο για νέους αναβάτες αλλά και ως τέλεια επιλογή για όσους θέλουν μία δεύτερη μοτοσυκλέτα για παιχνίδι.

Η ισχύς από τον υγρόψυκτο κινητήρα είναι σχεδόν ηλεκτρική, παρέχοντας απρόσκοπτη παροχή ισχύος που έχει ακριβώς την ιδανική ποσότητα ισχύος και ροπής. Το Rideability είναι το μότο της Beta για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια και η νέα Xtrainer είναι ορισμός αυτού. Με την Beta Xtrainer οι πιο πολλοί αναβάτες μπορούν να πατήσουν εύκολα στο έδαφος κι αυτό τους δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση κάτι που κάνει την οδήγηση πολύ πιο ευχάριστη.

BETA XTRAINER MY25 2

Βασικά χαρακτηριστικά της Beta Xtrainer
• Πλαίσιο: Ελαφρύτερο και πιο συμπαγές πακέτο σε σύγκριση με ένα συνηθισμένο enduro.
• Ύψος σέλας: Χαμηλότερο για περισσότερη εμπιστοσύνη.
• Φρένα: Ίδιο πακέτο φρένων με τα μοντέλα RR, Nissin, με δίσκους 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.
• Μπαταρία: Ελαφριά, υψηλής απόδοσης μπαταρία λιθίου.
• Αναρτήσεις: Πιρούνι R16V με καλάμια 43 mm μπροστά και προοδευτικό μοχλικό πίσω. Το πιρούνι ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς ενώ το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, τη συμπίεση και την απόσβεση επαναφράς.
• Power Valve: Η βαλβίδα εξαγωγής Beta Progressive μπορεί να ρυθμιστεί εξωτερικά από τον αναβάτη επιτρέποντας την αποτελεσματική προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα ώστε να ταιριάζει σε κάθε είδους χρήση.
• Διακόπτης χάρτη ανάφλεξης: Με κουμπί τιμονιού και δύο θέσεις, (Ήλιος ή Βροχή) που ρυθμίζει την ισχύς του κινητήρα.
• Ρεζερβουάρ: Διαφανές με χωρητικότητα 8,8 λίτρων.
• Ηλεκτρονικός ψεκασμός λαδιού: Βρίσκεται κάτω από το σέλα (η οποία ανοίγει εύκολα με κουμπί) και εξαλείφει την ανάγκη για πρόμιξη.
• Μαλακά ελαστικά: Η μαλακή σύνθεση και ο σχεδιασμός τους εγγυώνται πρόσφυση σε κάθε τερέν

• Βεντιλατέρ: Είναι τοποθετημένος ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα μοντέλα Xtrainer για να βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας διατηρεί πάντα την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ακόμη και σε πιο αργά και δύσκολα μονοπάτια.
• Μίζα: Απαραίτητη για γρήγορη και εύκολη επανεκκίνηση σε δύσκολες καταστάσεις (προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και μανιβέλα).
• Συμπλέκτης: Συμπλέκτης διαφράγματος «Easy-Pull» με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις που επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την αίσθηση και την απόκριση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
• Ηλεκτρονικό κλειδί: Παρέχει ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει την κλοπή με ένα μοναδικό κωδικοποιημένο κλειδί που επίσης λειτουργεί ως ασφαλεία όταν φοριέται γύρω από τον καρπό του αναβάτη (kill-switch).

BETA XTRAINER MY25 5

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-XTRAINER 300

CHASSIS

Frame        perimetric frame in molybdenum steel with double

cradle split above the exhaust port

Wheelbase        1467 mm
Max length        2157 mm
Max width         802 mm
Max height         1245 mm
Seat height        910 mm
Ground clearance        320 mm
Footrest height        390 mm
Dry weight        99 kg (front 48 kg; rear 51 kg)
Fuel tank capacity        8,8 l.
Reserve        1,5l.
Oil tank capacity        650cc
Cooling system capacity        1,3 l.
Front suspension        Hydraulic USD fork with ø 43 mm shaft
Rear suspension        Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke        110 mm
Front wheel travel        270 mm
Rear wheel travel        270 mm

Front brake         Wave disc ø260 mm and double-piston floating

caliper

Rear brake        Wave disc ø240 mm and single-piston floating

caliper

Front rim         21 x 1,6 - 36 holes
Rear rim         18 x 1,85 - 36 holes
Front tyre         80/100 - 21
Rear tyre         140/80 -18

ENGINE
Type         Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore         73 mm
Stroke         69,9 mm
Displacement        292,3 cc
Compression ratio        11,55:1
Exhaust Valve        BPV Systsem
Starter         electric starter
Ignition        AC Kokusan - digital CDI with oil pump controller
Spark plug        NGK GR7CI8
Induction system        induction reed
Lubrication        Mixing with electronic pump
Carburettor         Keihin PWK 36
Clutch         wet multi-disc clutch
Primary drive        Z.27/72
Transmission        6 gears
Final transmission        chain
Engine oil        SAE 10W/40
Consumption l/100 km         2,8
Pollution Co2 [g/km]         64


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ-XTRAINER 250

CHASSIS

Frame        perimetric frame in molybdenum steel with double

cradle split above the exhaust port

Wheelbase        1467 mm
Max length        2157 mm
Max width         802 mm
Max height         1245 mm
Seat height        910 mm
Ground clearance        320 mm
Footrest height        390 mm
Dry weight        99 kg (front 48 kg; rear 51 kg)
Fuel tank capacity        8,8 l.
Reserve        1,5l.
Oil tank capacity        650cc
Cooling system capacity        1,3 l.
Front suspension        Hydraulic USD fork with ø 43 mm shaft
Rear suspension        Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke        110 mm
Front wheel travel        270 mm
Rear wheel travel        270 mm

Front brake         Wave disc ø260 mm and double-piston floating

caliper

Rear brake        Wave disc ø240 mm and single-piston floating

caliper

Front rim         21 x 1,6 - 36 holes
Rear rim         18 x 1,85 - 36 holes
Front tyre         80/100 - 21
Rear tyre         140/80 -18

ENGINE
Type         Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore         66,4 mm
Stroke         72 mm
Displacement        249 cc
Compression ratio        13,5:1
Exhaust Valve        BPV Systsem
Starter         electric starter
Ignition        AC Kokusan - digital CDI with oil pump controller
Spark plug        NGK GR7CI8
Induction system        induction reed
Lubrication        Mixing with electronic pump
Carburettor         Keihin PWK 36
Clutch         wet multi-disc clutch
Primary drive        Z.27/72
Transmission        6 gears
Final transmission        chain
Engine oil        SAE 10W/40
Consumption l/100 km         2,894
Pollution Co2 [g/km]         69

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιαπωνική αγορά μοτοσικλετών υποχωρεί κατά 8,2% τους πρώτους πέντε μήνες του 2024. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της πτώσης κατά 9,1% το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
To Yamaha X-FZ900 είναι ένα Yamaha XSR900 που μεταμορφώθηκε σε supersport εμπνευσμένο από το εμβληματικό FZ750 της δεκαετίας του 1980
Με την ονομασία «Oil Cooled Reactivation Project», η Yoshimura ξεκινά το πρόγραμμα παραγωγής ανταλλακτικών για τα GSX-R750 και GSX-R1100
Η Τσέχικη μάρκα παρουσίασε νέο μοντέλο με τον κινητήρα του Kawasaki W800. Μόνο 28 μοτοσυκλέτες θα παραχθούν με την τιμή τους να κυμαίνεται από 91.000 ευρώ έως 98.800 ευρώ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.