Νεα Μοντελα

Νέα υβριδικά Kawasaki: Έρχονται Eliminator και Versys

Οι υβριδικές μοτοσυκλέτες αυξάνονται


04.06.2024

Οι νέες πατέντες δείχνουν τα μελλοντικά Eliminator Hybrid και Versys Hybrid, με καινοτόμες λύσεις για την τοποθέτηση της μπαταρίας και του ρεζερβουάρ


Οι «πράσινοι» έγιναν η πρώτοι που επένδυσαν στην υβριδική τεχνολογία με δύο μοντέλα. Τα Kawasaki Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid. Φαίνεται ότι η ιαπωνική μάρκα επικεντρώνεται σε μια στρατηγική που βασίζεται στην προσφορά διαφορετικών υβριδικών μοντέλων μεσαίου κυβισμού . Έτσι, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid ήταν μόνο η αρχή μιας «επίθεσης» που βασίζεται σε αυτήν την τεχνολογία.

Οι συνάδελφοι στο cycleworld.com αποκάλυψαν πατέντες που δείχνουν ότι η Kawasaki εργάζεται σε πρωτότυπα για να προσφέρει υβριδικά μοντέλα που βασίζονται στο Eliminator και το Versys . Όταν υιοθετείτε η υβριδική τεχνολογία σε μια μοτοσυκλέτα, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο μικρός διαθέσιμος χώρος για να προστεθεί ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες, εκτός από το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα.

kawasaki eliminator versys hybrid 1

Στα Kawasaki Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid η μπαταρία και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά εξαρτήματα τοποθετούνται κάτω από την σέλα . Μια απλή λύση που όμως αλλάζει την γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, που έχει μακρύτερο μεταξόνιο. Εμφανισιακά προσθέτει όγκο όταν την βλέπει κανείς από το πλάι.

Για τα υβριδικά Eliminator και Versys, οι πατέντες της Kawasaki δείχνουν ότι θα χρησιμοποιηθεί ο ίδιος δικύλινδρος σε σειρά , υποβοηθούμενος από έναν ηλεκτρικό κινητήρα πάνω το κιβώτιο ταχυτήτων , όπως συμβαίνει στα Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid. Στα δύο υβριδικά μοντέλα, τόσο το πλαίσιο όσο και η θέση της μπαταρίας και των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων ποικίλλουν.

kawasaki eliminator versys hybrid 2

Τώρα η μπαταρία δεν βρίσκεται πλέον κάτω από την σέλα, αλλά πάνω από τον κινητήρα , κάτι που επιτρέπει σε όλο το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας να έχει μια πιο συμβατική εικόνα. Στο υβριδικό Elminator, το ρεζερβουάρ αποτελείται από δύο μέρη, ένα σε κάθε πλευρά με την τάπα πλήρωσης να βρίσκεται στα αριστερά.

Στο υβριδικό Versys το ρεζερβουάρ βρίσκεται πάνω από την μπαταρία και εκτείνεται χαμηλά ώστε να έχει επαρκή χωρητικότητα. Οι πατέντες της Kawasaki δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν υβριδικά Elminator και Versys. Και είμαστε σίγουροι πως οι μοτοσυκλέτες με την συγκεκριμένη τεχνολογία θα γίνονται όλο και περισσότερες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιαπωνική αγορά μοτοσικλετών υποχωρεί κατά 8,2% τους πρώτους πέντε μήνες του 2024. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της πτώσης κατά 9,1% το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
To Yamaha X-FZ900 είναι ένα Yamaha XSR900 που μεταμορφώθηκε σε supersport εμπνευσμένο από το εμβληματικό FZ750 της δεκαετίας του 1980
Με την ονομασία «Oil Cooled Reactivation Project», η Yoshimura ξεκινά το πρόγραμμα παραγωγής ανταλλακτικών για τα GSX-R750 και GSX-R1100
Η Τσέχικη μάρκα παρουσίασε νέο μοντέλο με τον κινητήρα του Kawasaki W800. Μόνο 28 μοτοσυκλέτες θα παραχθούν με την τιμή τους να κυμαίνεται από 91.000 ευρώ έως 98.800 ευρώ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.