CFMOTO 675SR-R Aspar Special Edition: Το τρικύλινδρο supersport που θα δούμε σύντομα στην παραγωγή
Φόρος τιμής στον διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας
31.05.2024
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Κάτω από τα μαυρόασπρα φέρινγκ με τις μπλε-μωβ-φούξια λεπτομέρεις, που φέρουν το νούμερο με το οποίο ο Ισπανός κέρδισε την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP125 κρύβεται ο τρικύλινδρος κινητήρας των 675 κ.εκ. με τον οποίο η CFMOTO σκοπεύει να μπει στον κόσμο των supersport υψηλών επιδόσεων.
Αυτό γίνεται ξεκάθαρο εξαιτίας των αεροδυναμικών βοηθημάτων, του ενισχυμένου αλουμινένιου ψαλιδιού τύπου «μπανάνα» της τάπας του ρεζερβουάρ αγωνιστικού τύπου CNC. H CFMOTO δεν έδωσε λεπτομέρειες για την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα. Πάντως είναι εμφανές πως έχει χρησιμοποιήσει κορυφαία εξαρτήματα.
Για τον κινητήρα γνωρίζουμε τα εξής: Έχει εξελιχθεί από τη CFMOTO και παρέχει μέγιστη ροπή 68 Nm στις 8.250 σ.α.λ. και ισχύ πάνω από 100 ίππους, στις 12.300 σ.α.λ.. Η επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3 δευτερόλεπτα. Το μικρό του βάρος είναι επίσης αξιοσημείωτο. Η CF Moto ανακοίνωσε ότι ο κινητήρας της είναι 10% ελαφρύτερος από παρόμοιους, με βάρος μόλις 55 κιλά . Η χρήση σφυρήλατων εμβόλων αλουμινίου ήταν η ιδανική επιλογή για τη δημιουργία ενός κινητήρα που το μικρό του βάρος ένα από τα δυνατά του σημεία για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της μοτοσυκλέτας που θα εξοπλίσει.
Εξυπακούεται πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.