Yamaha XT 250: Όλο και πιο κοντά
Οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι επιμένουν πως η εταιρεία των τριών διαπασών θα αναβιώσει το θρυλικό μοντέλο
30.05.2024
Έρχεται νέο XT. Αυτό ισχυρίζονται μέσα ενημέρωσης στην Ιαπωνία και δεν έχουμε κανέναν λόγο να τους αμφισβητήσουμε
Η παραγωγή του Yamaha XT250, μετά από 35 χρόνια επιτυχίας στην Ιαπωνία, σταμάτησε το 2020 . Ο ιαπωνικός Τύπος επιμένει πως στην εταιρεία των τριών διαπασών εργάζονται για τον διάδοχό του, αν και το μελλοντικό μοντέλο θα μπορούσε να έχει μικρότερο κυβισμό που να περιορίζεται στα 230 κ.εκ.. Κάτι που, κατά κάποιο τρόπο, θα σήμαινε επιστροφή στο παρελθόν, αφού από το 1986 έως το 2007 η Yamaha παρήγαγε το XT225 που έγινε ευρέως γνωστό στην Ευρώπη ως Serow.
Άλλωστε στην ιαπωνική αγορά ανάλογες μοτοσυκλέτες είναι πολύ δημοφιλείς. Το Honda CRF250L, το Kawasaki KLX 230 ακόμη και το πιο adventure Suzuki V-Strom 250SX «πουλάνε» οπότε είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς πως η Yamaha θα εγκαταλείψει την μάχη στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Το Yamaha XT (Serow) κυκλοφόρησε με έναν ελαφρύ και αξιόπιστο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 223 κ.εκ.. Οι συμπαγείς διαστάσεις του και το μικρό βάρος του το έκαναν εύκολο στη χρήση για κάθε είδους αναβάτη.
Αυτό που δεν έχουν καταφέρουν να μάθουν οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι είναι αν το νέο μοντέλο θα είναι αερόψυκτο όπως ο πρόγονός του ή η Yamaha θα αποφασίσει να χρησιμοποιήσει υγρό ψύξη. Πάντως οι προβλέψεις γέρνουν προς την αερόψυξη.
Οι εικόνες που βλέπετε εδώ είναι ψηφιακά επεξεργασμένες από το webike.net. Η νοσταλγική πινελιά είναι τα χρώματα στα πλαστικά που περιβάλουν το ρεζερβουάρ. Τα speed block της Yamaha σε κόκκινο και μαύρο σε ταξιδεύουν στο παρελθόν. Θα μπορούσε να ήταν σε κίτρινο και μαύρο, η σε μαύρο και γαλάζιο.
Αν η Yamaha τελικά το αποφασίσει ας ελπίσουμε η Yamaha να περιλάβει το νέο XT στην Ευρωπαϊκή της γκάμα. Αλλιώς θα το βλέπουμε, όπως και πολλά άλλα, μόνο σε φωτογραφίες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.