Kymco X350: Νέο adventure scooter παρουσιάστηκε στην Κίνα
Με πιρούνι μοτοσυκλέτας και υπερπλήρες πακέτου εξοπλισμού
28.05.2024
Το νέο μοντέλο της Kymco χρησιμοποιεί νέο πλαίσιο και πιρούνι μοτοσυκλέτας
Μετά το DT X360 η εταιρεία από την Ταϊβάν επενδύει περαιτέρω στην δημοφιλή κατηγορία των scooter με στοιχεία adventure μοτοσυκλετών. Η Kymco υιοθετεί την λύση που χρησιμοποίησε πρώτη Honda σχεδιάζοντας ένα νέο πλαίσιο και συνδυάζοντάς το με πιρούνι μοτοσυκλέτας.
Το X350 παρουσιάστηκε πρόσφατα σε έκθεση στην Κίνα. Εμφανισιάκα δεν έχει σχέση με το DT X360. Διαθέτει πιο αιχμηρή και παράλληλα μοντέρνα σχεδίαση, με το μπροστινό τμήμα της ποδιάς να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Δύο μεγάλοι προβολείς με ευμεγέθη φώτα ημέρας, ενσωματωμένα φλας και στο κέντρο εισαγωγή αέρα. Η ζελατίνα είναι κάθετα τοποθετημένη και ρυθμιζόμενη.
Το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο κεντρικά, κάτω από το τούνελ που διαχωρίζει τον χώρο για τα πόδια στα δύο. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες το μέγεθος του X350 είναι αρκετά μεγάλο διασφαλίζοντας έτσι ανέσεις για δύο επιβαίνοντες.
Υπάρχουν δύο ντουλαπάκια μπροστά από τα πόδια του αναβάτη, μεγάλη σέλα με υποδοχές USB, τεράστια σέλα δύο επιπέδων. Στο ίδιο μήκος κύματος οι χειρολαβές που είναι ενσωματωμένες στην αλουμινένια σχάρα. Το μόνο κοινό που βλέπουμε με το DT X360 είναι το κάλυμμα του τελικού τη εξάτμισης.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών και 14 ιντσών πίθω και οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο. Υπάρχει Traction Control, οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone – άλλωστε η Kymco ήταν πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα με το σύστημα Noodoe. Επιπλέον είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκριπ και κάμερες καταγραφής εμπρός και πίσω.
Το μεταξόνιο είναι στα 1.560 χλστ., 10 χλστ. μεγαλύτερο από του DT X360 και το ύψος σέλας απέχει από το έδαφος 790 χλστ, 10 χλστ. πιο χαμηλά από του DT X360. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα, ενώ στο DT X360 περιορίζεται στα 12,5 λίτρα. Το βάρος του με υγρά είναι 190 κιλά. Το DT X360 ζυγίζει χωρίς υγρά 175 κιλά.
Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 321 κ.εκ. που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα της Kymco, εμφανίζεται το ελάχιστα πιο ισχυρός και πιο ροπάτος αλλά σε διαφορετικό εύρος στροφων. Οι ίπποι είναι 28,83 (21,5 kw) στις 7.500 .σ.α.λ. (DT X360 28,6 ίπποι στις 7.250 σ.α.λ.) και η ροπή 30,5 Nm στις 5.250 σ.α.λ. (DT X360 30Nm στις 5.750 σ.α.λ.).
Παραμένει άγνωστο αν θα το δούμε στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.