27.05.2024
Η παράδοση και ο νεωτερισμός συνδυάζονται άψογα σε ένα πρωτότυπο που μοιάζει με custom κατασκευή στο οποίο πρωταγωνιστεί ένας αερόψυκτος boxer 2.000 κ.εκ.
Στα πλαίσια του Concorso d'Eleganza Villa d'Este, η BMW παρουσίασε το R20 concept, που αναπτύχθηκε γύρω από τον μεγαλοπρεπή αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα boxer που βασίζεται σε αυτόν που τροφοδοτεί το R18.
Αυτό που ο Markus Flasch περιγράφει ως «μηχανικό αριστούργημα» είναι ένα πρωτότυπο που συνδυάζει την κλασική σχεδίαση και τη σύγχρονη μηχανική, χωρίς να εγκαταλείπει τις παραδοσιακές λύσεις που χρησιμοποιεί η BMW. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια πιο ισχυρή έκδοση του boxer που έφτασε τα 2.000 κ.εκ.. Σε σύγκριση με τον κινητήρα που ήδη γνωρίζουμε, τα καλύμματα των κυλίνδρων και του ιμάντα όπως και το ψυγείο λαδιού έχουν επανασχεδιαστεί. Δύο κοντές φαλτσοκομμένες εξατμίσεις συμπληρώνουν την «πρωτόγονη» εικόνα.
Το πλαίσιο είναι διπλό ατσάλινο. Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins, ενώ πίσω έχει διατηρηθεί η «παραδοσιακή» ανάρτηση Paralever αλλά με ψαλίδι δύο μπράτσων από χρωμομολυβδαίνιο με το βραχίονα του Paralever από αλουμίνιο. O άξονας τελικής μετάδοσης είναι ορατός.
Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες Öhlins Blackline, τα φρένα αποτελούνται από ακτινικές δαγκάνες ISR εμπρός και πίσω, με έξι έμβολα μπροστά και τέσσερα πίσω. Οι τροχοί είναι και οι δύο 17". Η πίσω ζάντα είναι δίσκος με ελαστικό 200/55. Μπροστά υπάρχει ζάντας με ακτίνες που δέχεται ελαστικό 120/70.
Η σχεδίαση και η βαφή του ρεζερβουάρ θυμίζει μοντέλα BMW του παρελθόντος , σε συνδυασμό με έναν στρογγυλό αλλά LED προβολέα και ένα λεπτό μονόσελο χωρίς ουραίο τμήμα.
«Το concept R20 είναι μια τολμηρή ερμηνεία του DNA της BMW Motorrad», δήλωσε ο Alexander Buckan, Επικεφαλής του BMW Motorrad Design. «Συνδυάζει μοντέρνα τεχνικά στοιχεία με κλασική σχεδίαση roadster. Οι υπερμεγέθεις αναλογίες και η μινιμαλιστική αισθητική του δίνουν έναν αδιαμφισβήτητο χαρακτήρα.»
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.