Benda LFC 700: Τετρακύλινδρο cruiser με 94 HP με 10.990 ευρώ
Τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά
24.05.2024
Η κινεζική εταιρεία Zhejiang Changling Binjiang Motorcycle Co., Ltd. ( Benda Motor Group ) άρχισε να κατασκευάζει μοτοποδήλατα, τρίκυκλα και μοτοσικλέτες έως 400 cc με δικύλινδρους κινητήρες. Τώρα η μάρκα εισβάλει στην Ευρώπη με ένα «καταδρομικό». 700 κ.εκ.
Τον Ιούλιο του 2020 εμφανίστηκαν σχέδια στην Κίνα που έδειχναν ένα μυώδες cruiser με τεράστιο πίσω ελαστικό. Η αισθητική της μοτοσικλέτας θύμιζε το Ducati Diavel, χρησιμοποιούσε χυτό πλαίσιο αλουμινίου στο οποίο εδράζει ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας. Το όνομα BD 700 υποδήλωνε ότι ο κυβισμός του κινητήρα, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από αυτόν των Honda CBR650R και CB650R, θα ήταν περίπου 700 cc.
Η κινεζική μάρκα παρουσίασε επίσημα το LF-01 τον Ιούλιο του 2021 , με το όνομα LFC 700. Μια μοτοσυκλέτα που είχε εν σειρά τετρακύλινδρο 680 κ.εκ. σε δύο εκδόσεις. Η βασική αποδίδει 79 ίππους στις 10.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 60 Nm στις 8.000 στροφές. H πιο ισχυρή φτάνει τους 98 HP στις 11.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 63 Nm στις 8.500 στροφές.
Όπως κάθε cruiser που τιμά το είδος του, το Benda LFC 700 είναι μακρύ και χαμηλό . Η σέλα απέχει μόλις 695 mm από το έδαφος, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 20 λίτρων. Το συνολικό βάρος του έχει περιοριστεί στα 235 κιλά . Το highlight της μοτοσυκλέτας είναι το τεράστιο πίσω «ντόνατ» , διαστάσεων 310/35-18B , το οποίο συνδυάζεται με μπροστινό ελαστικό 130/70/19 . Η έκδοση 79 HP έχει μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται στα 170 km/h . Αυτή των 98 HP, μπορεί να φτάσει τα 195 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και μια συμβατική αλυσίδα είναι υπεύθυνη για τη μετάδοση της κίνησης στο γιγάντιο πίσω ελαστικό.
Στην Έκθεση Μοτοσικλέτας που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάστηκε η έκδοση Pro του Benda LFC 700 με νέα χαρακτηριστικά. Στην θέση του προβολέα υπάρχει μια στρογγυλή εισαγωγή αέρα, ενώ το φωτιστικό σώμα βρίσκεται πάνω από αυτήν. Δύο προβολείς είναι τοποθετημένοι στις αναδιπλούμενες προεξοχές του ρεζερβουάρ. Είναι εξοπλισμένο με αερανάρτηση. Το τελικό της εξάτμισης είναι εντυπωσιακό. Από τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην έκδοση των 94 HP, με τιμή που ξεκινά από 10.990 ευρώ.
Και επειδή στην πρόσφατη επίσκεψή μας στην Κίνα, ως προσκεκλημένοι της VOGE-Loncin είδαμε από κοντά τις μοτοσυκλέτες της Benda , διαπιστώσαμε την κορυφαία ποιότητα κατασκευής τους. Οπότε στην τιμή που έρχονται στην ήπειρό μας, θα ανέβουν σε πολύ λίγο χρόνο στην εκτίμηση των Ευρωπαίων.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.