Νεα Μοντελα

To Piaggio Ciao επιστρέφει

Φτηνό και ηλεκτρικό


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  14.02.2018

Ο ιταλικός κολοσσός σκέφτεται πολύ σοβαρά την επιστροφή του Ciao που θα είναι ηλεκτρικό!


Το Ciao «γεννήθηκε» στην αυγή της δεκαετίας του ’60 και ήταν αναμφισβήτητα ένα επαναστατικό όχημα. Απευθύνεται σε όλους και σε όλες που θέλουν ένα απλό, οικονομικό όχημα για την καθημερινή τους μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι που ίσως θα αντικαθιστούσε το ποδήλατο για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Από το 1967 που το παρήγαγε το εργοστάσιο της Piaggio μέχρι και το 1991 πουλήθηκαν περισσότερα από τρία εκατομμύρια Ciao σε όλο τον κόσμο.

piaggio ciao 3

Το μυστικό της επιτυχία του ήταν η απλότητα του και ότι ήταν κάτι μεταξύ ποδηλάτου και scooter, με μόλις 40 κιλά βάρος και με πετάλια. Ήταν τόσο εύκολος ο χειρισμός του που και ένα παιδί θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει.

Ο κινητήρας των 50 κ.εκ. ήταν οριζόντια τοποθετημένος, το μικρό ρεζερβουάρ βρισκόταν κάθετα ενσωματωμένο στο πλαίσιο. Η κατανάλωση του απίστευτα μικρή. Με ένα λίτρο καύσιμο μπορούσε να διανύσει περισσότερα από 60 χλμ. Η ανάρτηση μπροστά αποτελούνταν από βραχίονες ενώ πίσω υπήρχε αμορτισέρ μόνο κάτω από την σέλα.

piaggio ciao 2

Το Ciao επιστρέφει ηλεκτρικό; Είναι πολύ πιθανό μιας και η Piaggio θέλει να βρίσκεται σε θέση πρωταγωνιστή από τώρα στην συγκεκριμένη αγορά που ολοένα και μεγαλώνει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.